Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMám zahradu a furt trpím entuziasmem...
Autor
LGarra
U Vodičků.. A už se chytám s jakýmsi Jirousem... A už jsem dala při svém entuziasmu (v mém případě blbosti), 1200 Kč za posekání trávy panu Krásovi... Pan Krása je "tramp"... Rozuměj: chlap, který si nepřipustil, že je alkoholik a ještě bezdomovec.
Pan Krása si peníze vzal, a posekal, považte, 20 m2 za týden! Jak jsem se naštvala, posekala jsem 2 m2 za 20 minut. Snadná matematika.
Pana Krásu jsem poslala do zadnice.
Sousedčin ex posekal tupou kosou vše za 2 dny, nechtěl nic. Pak poslal svou bývalou ženu a vzal si 600,-. Ok... Jeho bývalé ženě jsem půjčila 5000 tisíc... Ale moje dobrota mne vyléčí... Doufám, že ne až tehdy, kdy budu bydlet v té boudě.
Spáchám na zahradě mejdan, až položím koberec... A seženu husy "spasitelky" (jakože pasou tu trávu, víme)…
Počítám tak uprostřed srpna... Pokud nenarazím na nějakého "trampa".
Dojeď, Honzo, děcka se tě bojí.... Já jsem na tebe furt naštvaná … asi proto, že jsi chytřejší než já... Elektrika tam je, kurníky taky, větrák jsem koupila, děckám hřiště...
a kilometr MÉÉÉÉÉÉÉÉHO POZEMKU.... Svoboda je strašně opojná.
Hawk.
11 názorů
souzním takto: stavím kutloch pro želvu už třetí měsíc a furt není postavenej. Přemýšlím komu nabídnu co, nebo komu nabídnu sebe, aby se toho ujal. Trávu seču tupým srpem (nejde nabrousit), rychlejší by to bylo asi nůžkama....na bábovku a kafe každej dlabe, to my zkušenější víme ....radši toho necháme :), ať se nedostáváme kam nechceme jít, naopak užíváme si tu svobodu. Hawk.
Literárně zpracované účetnictví? Moc tomu (smyslu toho textu) nerozumím. Kolik že to té jeho bývalé ženě půjčila? 5 milionů?
Che che... Nakonec to tak bylo .... Ale sekačka nedosáhne až na konec zahrady, tož jsem to dojela kososrpem :D
Je to takové příjemně střelené. Doporučuji koupit vlastní sekačku a v zájmu entuziasmu sekat sám. Je to nejlevnější a trochu práce neuškodí. A na husy pozor! Dokáži zadarmo prvotřídně pohnojit:).
nevěřím, že si za posekání někdo bere peníze... to jako fakt? i kdybych to měla sekat nůžkama, nikomu bych za posekání trávníku nedala prachy.. možná bábovku ještě a kafe... tohle je někde na jiné planetě ne?
jinak no ehm.. takové kousíčky, které bys chtělo dospojovat a vytvořit nějakou literaturu )
Zahrada ve vztahu náhrada. A dřina nastejno. Ale zahrada s jablky pokušení... a pro uklidnění. V trvalky jitra, sny se mění.
Jako bych viděl. Tak tohle se nevzdává!
To bezpochyby :D ... A taky jednou dojde.. Jako Chardonay... Nebo ne? :D :D