Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZostáva málo času
Autor
gabi tá istá
po celý život hľadáme sami seba
cestou zakotvíme pri niekom
viac či menej pochopení
odchádzame
kým sa konečne nájdeme
zostáva málo času
stretnúť nádejného nájdeného
čo k nám pasuje
stihnúť zdolať zopár kopcov spolu
zladení myšlienkami
zanôtiť čisto dvojhlasne
11 názorů
gabi tá istá
03. 09. 2018aha, áno! rozumiem, Karol
Když hledat sám sebe, tak jen ve svém svědomí. Ale o tom Tvé verše nejsou. Do hodiny "naladěné," se vejdou roky marně protikané. Já bych to bral.
gabi tá istá
03. 09. 2018pekne si mi to, mND, nebolo to márne, stačí mi, to sú len krátke úlety, zamyslenia, ľútosť určite nie, fuj :)
Máš děti, tak přece víš, že tak to musí být. A že možná šlo jen o to. Naučit JE být lepšími. Co my? Ať ONI dozrají o pár dnů dřív a - pak si i víc užijí. A ti další zase trochu víc, další zase...
Nebylo to marný. To ti nestačí? Lítost ti nesluší. Postav se na most, nikam ale neskákej. Poslouchej vodu.
gabi tá istá
03. 09. 2018zlatí ste, obaja :)
nie každý hľadá, niekomu stačilo jedno potknutie a už sa mu viac nechce, je to individuálne...
niekto sa necíti by kompletný, kým nemá pri sebe "chýbajúcu polovicu", niekto zase až po rozchode naplno vychutná slobodu, ocení možnosť konať to, čo chce on sám a ak sa cíti osamotene, stretne sa s priateľmi, s deťmi, ide na kultúru, na prechádzku...
osobne už nôtiť dvojhlasne neviem, jedine, ak by som recitovala:)