Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePropast
Autor
Oldjerry
*
Vůle na hadry
nálada pod nulou
naděje už ani poslední
dál než…
na nic zkušenosti generací
hluboké ponuro
Co dělat?
slzy neumí a vodka není
dopal jak mrakodrap
moře hněvu
a za ním
ve stínu vlasů
touhy, sny…
nesplnitelná přání
ze spodu zem
svrchu popel
ptáci ječí
kytky smrdí
všechno je šejdrem
v očích zvony
v uších chuť věčnosti
a v ústech pohled
poslední
15 názorů
Diano, mňau (já takhle zdravím kočky běžně) to je právě to. Dříve bych si dal panáka či něco dobrého k jídlu a bylo by po žížalách... jenže to mám už obojí zakázané... tak to nesmím právě - a následné proč - vyvolává ono depkovno na h
Dík
Jardo, Jaroušku, jsi chytrý kluk, žádný blbec! Ty určitě přijdeš na to, co pomáhá se z toho dostat! A potom se o tu radu poděl! Je nás víc takových a čekáme a doufáme, že nám někdo chytřejší poradí! A ty jsi přece kamarád!
Vašku - vždycky to přejde - ty už jsi taky těch nemocnic pár absolvoval, tak to znáš...
Panny a mládenci, díky za reakce, hned se cejtím lépěji. Ono po pravdě to není tak strašné, sedne to na mně, ale zase se mi většinou podaří chytit nějakou činnost, nápad, nebo i nutnost a jak se na šoustředím, zmizí sama. No - a já těch podnětů všelikých mám - hafo...
Taky mám těch depkózních napsáno snad třicet... (:-D
Už tím ,že sis tu depku zapsal .jsi ji chytil do pěsti. Ted´ji ještě zmačkat a zahodit.
Ale ted´ vážně : já nevím ,jestli by to tobě pomohlo ,protože se asi nevěnuješ moc vázanému verši ,ale já ,když jsem míval depku ,dal jsem si ve vázaném verši nějaký hodně těžký úkol. Třeba psát alexandrínem ,který by měl jen mužské rýmy. Vyjádřit depku volným veršem je poměrně lehké , ale vyjádřit depku villonskou baladou ,to už tak těžké ,že člověk při práci na depku zapomene.
dobre, že si napísal
Tiež posielam len dobré priania
nech sa Ti darí čo najlepšie
sakrblééé, to je ale depokidní, že se i ta poezie vytratila... chtělo by to nějak lektvar, pohladit, něco dobrýho sníst... sakra, takhle přes monitor to je naprd.. tak že držím palce, aby se to přehnalo a to co nejdřív....
hele, di do boudy....a jen otazka :hluboke porno ? Pritel mi slap na my jediny brejle a nechce mi to precist,
jinak znam....uvidime, snad "to "prejde,,cus.