Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seholky z porcelánu
Autor
agáta5
tenkrát běhaly po kočičích hlavách
bosý nohy Dáši Veškrnový
pleskaly celej den uličkami tak urputně
že padali andělé z morovýho sloupu
všude poletovala zmuchlaná pírka
až zaplnila kašny
voda se přelejvala ve vlnách po zaoblených krajích
v matných pruzích padala na hrbolatou zem
a smích křehkých holek narážel žatecký pivo po sudech
do vykotlaných zdí domů
kde se ještě život nezastavil
pulsoval těly nezletilců divoce i něžně zároveň
když se pak rodily Angeliky
čerti kutáleli těla z pivovaru k Ohři
po keramických střepech
a dobrušovali si rohy...
30 názorů
alojs, díky, koukám, žes nakoukl do mé tvorby, těší mě to... njn, ty kratší mi ale nedají to, co potřebuju.. vykecat se :)
Myslim, ze tvym obrazum slusi kratsi sestrih. Pokud nejde o riznuti s prozou. Tady je to velmi fajn.
Od bosé nožky Dáši až po dobroušené rohy čertů, to je jeden velký rej. Agáto jsi fantastická.
Každá doba zanechává střepy (už z hodně prapra.) Porcelán a keramika dobrý. By horší střepy duší.
Utíká nám... ten panchart čas. A Dáša s Angelínou patří taky k těm, co nám pamětníkům plují na okoralé hladině nostalgie.
Také inspirativní, ale nebudu... (malovat čerta na zeď). A já měl taky Angeliku - parťačku (tedy v práci, aby nedošlo k omílu) - byla to cikánka... teď dělá v kuchyni v Domově důchodců, kde mám mámu, a hrdě se ke mně hlásí. Já už tak hrdý nejsem... ; -)) /**
aleši, to mi s kvíčalou musíme víš? to je takový puzení :)))))
ani já nevím, jak to vypadalo původně a neboj ostudu tvýmu tipu snad neudělám :)
aleš-novák
22. 11. 2018tohle on-line dotváření díla se mi teda vůbec nelíbí...už ani nevím, jak to vypadalo původně...:o)
chachááá, prej neagátí :)) naopak ... přece nepřetvořím báseń v úplně něco jinýho než jsem zamýšlela.. i když.... :))))) u aquqlungu skončím taky :))))
kví, neboj - do busu dycinky i s křídly i baťohem :)))
goro, jj, naše mládí... když se tam v Žatci natáčely holky z porcelánu, to byl šrumec, kam se hrabe Vinetú.. i když... ty angeliky tam fakt jsou dodnes :)))
tak jsem ten konec překopala hihi :) žádný ponožky :))
mě tam ten porcelán nešel nějak... jen křehký holky... ale podumám, tahle bude asi na pokračování :) kdo je svatej, no přece já! :)))
aleši, jo, musela jsem z nich udělat civilizovaný lidi :) to je blbost největší... nějak upravím, až mě navštíví múza.. třeba ta kvíčalí :))))
skoro pekelně... neboj, já na to přijdu... pruď, dneska si to zasloužím :))
aleš-novák
22. 11. 2018anděl v ponožkách? :o)
na morovým sloupu v žatci jsou jen andělé, čerti žádní.. bohužel :))) ale popřemýšlím, na konci furt nevím... bych tam mohla napsat a chmel se jim lepil na ponožky - ďábelsky teskně nebo teskně ďábelsky :)))) ještě ten konec dopiluju...