Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOPLETENÝ AUTISTA
Autor
srozumeni
23 názorů
Mám z toho takový "vězeňský" pocit vedoucí k otázce: Kdo je tím vězněm?, ale i trocha té legrace je z toho cítit. Tip.
Někdy bych to nejradši udělala úplně stejně. Ráno vstát a místo do práce jít zase zpátky do postele:) Věřím, že psaní je pro tebe důležitá součást psychohygieny a přidávám se ke Goře a ostatním s přáním pěkného zbytku svátků i dalším rodičům a pečovatelům
Bašó byl v závěru svého života potulný budhistický mnich , i když byl rodem samuraj . Procházel pěšky japonské pamětihodnosti , psal haiku a navštěvoval své přátele hlavně v klášterech . Na této cestě si psal deník , který se jmenuje " Úzká stezka do vnitrozemí " a z toho deníku se dá vyčíst , za jaké situace to které haiku vzniklo . " Díky za nocleh" ( to je ale jen můj vlastní název) vzniklo za deštivého počasí , kdy našel azyl v horách v pohraniční stanici mezi dvěma provinciemi . Haiku je zvláštní tím , že pouze bez komentáře zobrazuje reálnou básníkovu situaci a - nic víc . - A v tom se to haiku podobá téhle tvé básni .
Tvoje báseň se podobá svým skrytým obsahem Bašóovu haiku " Díky za nocleh " , které jsem se nedávno pokusil přeložit . Taky jdeš dál a dál po své cestě a neuhýbáš z ní , možná je ta tvoje cesta ještě těžší než ta Bašóova . Tip a hezké vánoce .
Evženie Brambůrková
20. 12. 2018Možná by se u tebe mnozí rodiče mohli poučit. /T
Život v rituálech - v rámci "klidu v domácnosti"...pevné nervy a hezké svátky všem u vás:-)
Program jednoho ze střepů dne. Důležité jsou zdroje energie a té Ti moc přeji.
To jsou depresivni prispevky, ti reknu... tedy depresivni... jako bohuzel zezivotni... chjo podruhe dnes... tip
Marcela.K.
20. 12. 2018Tohle by měli číst rodiče "zlobivých" dětí...
Klid rodiče je nejlepší výchovný prostředek. Učím to i svého dospělého syna ;-)