Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠachista.
Autor
Nami 99
Manželka se s ním chce rozvést, protože byl na tahu s dámou.
Zahlédl je jezdec na D-1.
43 názorů
Tak to muselo být jedině ve zúžení, protože jinak v té rychlosti není vidět skoro nic...
Nádhera ... a ty to zazdíš prózou. :) Ideální na čtyřřádkový veršíky :))
Silene - děkuji moc za podporu.
Na tahu jsem nebyl, ale hráli jsme mariáš.
Iren,
byl bezva krok a nápad ocenit také něco z pohledu komplexního zabavení!
Udělalas mi radost dvojitou, podobně jako svého času atkij s Blbůstkou. Prííma!
Laďo, ne že se z toho zkáruješ... nebo skončíš někde na tahu. Mravoučný smajlík.
Irčinko,
já moc děkuji Tobě, všem, kdo mně navštívili, všem za tipy a komentáře, je to pro mně poprve, je to pro mně velká pocta a moc si toho vážím.
S ÚCTOU Láďa.
Láďo, udělal jsi Písmákům svým dílkem v kategorii pro radost spoustu radosti a já se vracím, abych přispěla na oplátku ke tvé:-)
V
Danny - děkuji moc.
Jediný potencionální střelec, by mohl být Fišer. Ale ten už taky střílí slepýma.
Když byla rána ošetřena,
zas tam vlítla jeho žena.
Ale za kratičkou chvíli,
všichni tři se uklidnili,
seděli a trošku pili,
pak na sebe byli milí.
Fíša už byl plný síly.
Tak si spolu ještě k ránku,
dali ve třech simultánku.
Silene - Protože ta dáma, je velmi šetřivá a manželka na něj naštvaná, určitě by mu nechaly udělat jenom malé parte, formát A-5.
Bezvadné nápady, a těch výpadů! Pěkně vostrá partie. Aby Fišer neuživil parte nakonec, tohle patem asi nevokecá...
Skákali přes pole celé,
"To je Fíšo paráda."
Až mu vsteklý sedlák směle,
píchnul vidle (pod záda.)
Potom při večerním tichu,
(jsou to zvláštní manýry).
Sečetla mu počet vpichů.
Jeden, dva, tři -A-4.
Dříve, než se vrátili na hotelový pokoj, manželka stačila nainstalovat pod postel výbušninu C-4, která na štěstí selhala.
Když si šachista konečně po náročném dni vytáhl z lednice vytouženou chlazenou G-Desítku, vtrhla na pokoj jeho manželka a důrazně sdělila dámě, ať se vrátí zpět na E-55, kam prý stejně patří a ještě jí řekla, že doufá, že není H-IV pozitivní.
(E-55 - to je když se sečtou éčka několika šachovnic vedle sebe).
aleš-novák
11. 01. 2019objevilo se svědectví z Maďarska...někdo je viděl na F1...
Kočkodan - To není z daleka všechno. Prý je taky viděli v Budějovicích u Černé věže (údajně měnili žárovku na autě -H-4) a v lékárně spolu kupovali vitamín B-1.
Mě se to taky nezdálo, ale zase jsem si říkal, co by dělala dáma se šachistou s měkkým. To by byla patová situace.
šachy s tvrdým, ale šachista s měkkým...a pozor na mat pindíkem...:o)