Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpráva z Vlčieho Vrchu
Autor
gabi tá istá
Dnes u nás spí Anička Matejčekovie, dojička v učení, s malou Monikou.
Tak som si išla k Pikulíkovi (pionierska búdka na konci záhrady) pre perinu.
Pod ňou spala užovka. Zaklapla som paplón a povedala: „Ježiši, prepáč!"
A potom som tam stála jak malá a rozmýšľala, čo idem urobiť.
Zase som ju odokryla, že: „Prosím ťa, nehnevaj sa, ja tu perinu fakt potrebujem.“
Pozrela na mňa a šuchla sa spať medzi postele.
13 názorů
gabi tá istá
06. 02. 2019kde je môj komentár??? napísala som ti - keby som užovka, urazím sa, gekon áno a ja nie?
Ivka je skvelá, ideálna na život na samote, kde má okrem iných spolubývajúcich aj užovky... mám z hadov fóbiu, pritom jašteričky obdivujem... keď sme boli dovolenkovať v Provance, prvé, čo sme v byte videli bol gekon miznúci v škáre. Synovia hneď vyrazili s baterkami obzerať múry, aby našli ďalšie...bolo ich veľa, nádherných, kamarátiť sa však nechceli, aj z kúpeľne zmizli hneď, ako som rozsvietila...
život v prírode je ťažký, no zároveň krásny, keby som bola mladšia a rokmi nenabalila rôzne strachy, určite by som volila život niekde mimo hustého osídlenia...
gabi tá istá
01. 02. 2019Andělka, moja dcéra by asi ani komára nezabila, musím sa jej spýtať :)
krásny príbeh, Irča... poznám, Iva tiež prosí psov, keď si chce sadnúť na sedačku
Gabi, ještě mi to připomnělo: před lety u nás dlouhodobě bývala mužovo mamka. Měli jsme i nalezence Fridu. Babička ji měla ráda jako společnici, a Frida si mazaně užívala její přízně. Jednou jsem slyšela do kuchyně babičku, jak promlouvá k Fridě: - Prosím ta, Frida, pusť ma na kreslo, chcem kukať na televizi! - několikrát za sebou. Šla jsem tam. Babička, která se sotva držela na fr.holích, prosila vykutálenou Fridu, aby ji pustila sednout...
***Kdysi jsem se nastěhovali do apartmánu v přízemí na dovolené, Byli jsme první klienti. Utekly ven nejméně dvě ještěrky, co tam byly přes zimu zřejmě. Celou noc jsem vraždily s dcerou komáry, strop pokrytý, všude, všude samí komáři. A vzpomínaly na ještěrky.
gabi tá istá
01. 02. 2019hodná holka alebo bláááázon, je moja Ivana :)
dobré ránko, priatelia!
aleš-novák
31. 01. 2019často odnáším slepýše z jízdní dráhy při sekání trávy...:o)