Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setřeba začne sněžit
Autor
Báseň_roku
třeba začne sněžit
za chvíli se může stát věcí
autobus mine zastávku
kde se chvěješ
třeba pak začne sněžit
mobil ti upadne do sněžné břečky
která ti ohodí světle modrou sukni
co ti tak slušela
kdosi se vyšplhá na stožár pouliční lampy
nebo nepřijdeš
ačkoli tu na tebe čekám
a se mnou tři hrnky od kávy
možná však přijdeš
ale já nejsem doma
když tě vyhlížím z té pitomé lampy
s očima plnýma vloček sněhu
11 názorů
Tohle má pro mě zajímavou atmosféru i obrazy. Netipuji, ale dle mého je toto další text, který zdejší soutěž obohacuje a má jistý potenciál.
Taková ta otočka s tou lampou se mi docela líbí. Ale celkově se mi to zdá spíš odvyprávěné. Nepůsobí to na mě moc jako báseň.
Dag, netvrdím :), nemám tě řádně v oku - ale mladě, hravě, s trochou něčeho rošťáckého. Gařře je to podobné asi víc, to zas jo... Jenomže ani ta mi není trnem ;).
ale tak je to napísané celkom slušne, s prízvučným ženským akcentom, postojom, iróniou...
yss, mně by se to k LGařře anebo tuhle Dagmaram taktéž líbilo připásnout, mé odhady jsou však velmi, velmi lehkovážné a povrchní, objímající boky minisukně (což je zde příslovcem s platností doplňku příslovečného určení - anebotakyne) těsně, zavádějící myšlenky úúúplně k vrškům lamp.
Modernější styl , ale báseň stejně bezobsažná a sentimentální jako všechny ostatní .