Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec příběhu ?
Autor
Umbratica
Víc neuvidíš ?
Běžkař na konci stopy
se změnil v tečku
20 názorů
Snake,
děkuji za poznámku. Uvažovala jsem, jestli ten třetí verš změnit, tak jak navrhuješ, ale znělo by mi to jako zbytečná archaická inverze. Tak, jak to je , mi to připadá přirozenější.
V současné době se zaměřuji jen na volný verš, ne na haiku, ale doufám, že se k haiku ještě někdy vrátím. Tohle haiku bylo původně určeno ke smazání a těch 18 tipů mě překvapilo, takže ho zatím nechám žít. Místo něj zemřely volné verše, u kterých jsem naopak počítala s větším počtem tipů.
CarverIsBack2
07. 04. 2019Nápad se mi líbí, snad jen jedna drobnost, možná bych nezačínal verš zvratným zájmenem a napsal bych "změnil se v tečku. Ale je to jen osobní pocit. T.
Evženie,
když jsem tohle haiku vkládala, myslela jsem, že je to jenom takový druhořadý kousek. Dost mě překvapilo, že už má čtrnáct tipů, i když ani není v " hlavním seznamu děl " . Takže moc vám všem děkuji.
Diano,
piš mi svoje improvizace dál . Jsem za ně vděčná. Aspoň vidím, že některé moje dílko někoho inspiruje. Taky dost píšu jiným autorům improvizace.
Štírko,
když někdo mizí z dohledu, když se stává tak malým, že je už na hranici viditelnosti, tak je to vlastně opravdu momentka. - Jakýsi bod zlomu, fázový přechod.
Evženie Brambůrková
05. 04. 2019To je dobré. :-)
No ano, to jsem celá já :-))) . Tvoje haiku je nádhera! Neodolala jsem...
Diano,
moc děkuji za básničku. Trochu mi to svou náladou připomíná Klobouk ve křoví.
Bělostný povrch v šíř i dél,
na něm však lyží stopa
kdy a kam ten člověk šel
kdo byl to asi, kdopak?
Přesně tak,Danny. Původně jsem to haiku chtěla nazvat " Příliš mnoho bílé ", ale pak mi připadalo, že je to moc divný název pro haiku.