Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJiná souhvězdí
Autor
Umbratica
Ohňostroj skončil -
Jen svíčky na hřbitově
tiše svítí dál
Podzimní nebe -
Na ojíněných hrobech
jiná souhvězdí
20 názorů
qíčalko,
pro tebe jsou asi tahle haiku příliš dekadentní, ale já se , co se haiku týče, polepším. V květnu se pokusím zas vrátit k volným veršům. Haiku totiž vyvolají jen málokdy nějakou diskusi a moje volné verše někdy bývají v tomto směru dosti úspěšné.
Nami,
Vrchlický by byl rád, že je stále živý, že je čten a ctěn a variace nemají žádné hranice. Díky.
CarverIsBack2
28. 04. 2019Moc hezké - Já zkouším soutěžit s Vrchlickým a píšu místo jeho Podzimu, moje jaro.
Podzim, je dobou zmírání,
poslední lístek na zem spad.....................
Jaro, je dobou vstávání,
hřejivý paprsek na zem spad.
Mladých větviček mávání
a poupátky se pyšní sad.
Diano,
psala jsem tolik o jaru, že jsem potřebovala tak nějak změnit atmosféru.Píšu o podzimu a dokonce jsem se pokusila soutěžit s K.H.M. a napsala jsem místo Máje Listopad. Je to taková poněkud smutná legrace, takže nevím, jak to čtenáři přijmou. Uvidíme.
Evženie Brambůrková
24. 04. 2019/T
Vlastně jsem si nemohla vzpomenout na přesné znění dvou svých starších haiku a tak jsem to napsala jinak. To druhé haiku je napsané na přání Silene.