Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBásní jsou miliardy
Autor
Oldjerry
**
psát je čím dál těžší
poetický analyzátor zjistil
aequalitas verses
proto ta alogika
arytmia
a a.... to ostatní
léčím to hlubokým ponorem
občas nerýmovanou miniaturou
zalévanou Moprem
ráno pak se většinou
probudím
ještě před usnutím
ale zdráv
10 názorů
Stárnoucí vlk
12. 05. 2019ale živ )
Umbra: ano v tom to právě je... takže blaze je těm, kdo píší pro vlastní potěšení, celkem dobře těm, kteří neprožívají kritiky a blbě těm, kteří - byť i zaslouženě - touží po uznání až na úrovni profesionální...
Určitě je čím dál těžší psát tak, aby to zaujalo někoho mimo autorovu bublinu, tak aby to zaujalo různé typy lidí. Psát jen pro vlasní bublinu zase tak těžké není. Tip.
:) Exupéry: Malý princ - úryvok
Moja ruža. Ona jediná je dôležitejšia ako vy všetky, pretože práve ju som polieval. Pretože práve ju som dával pod sklený zvon. Pretože ju som chránil zástenou. Pretože pre ňu som pozabíjal húsenice (okrem dvoch alebo troch, z ktorých majú byť motýle). Pretože ju som počúval, ako sa žaluje alebo sa vystatuje, alebo dokonca ako niekedy mlčí. Pretože je to moja ruža.
Kým sa budíš zdravý, máme šancu mať tu práve Tvoje básne. Mne a ani iným nie sú ľahostajné.