Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní máj
Autor
breta
Blížila se doba oběda a táta dostal chuť na jedno, dvě, tři točené. Vyfasoval jsem tedy džbánek a alou pro tři půllitry. Byl sice svátek, ale pro vesnické hospůdky to neplatí. Na návsi bylo velké srocení lidí. S plným džbánkem jsem se kradl domů, ale daleko jsem nedošel. „Ty s námi nejdeš do průvodu?…….“ To mě oslovil velký činovník okresního SČSP (pro vás mladší Svaz Československo – sovětského přátelství) a taky náš skorosoused. Nedal jinak, než že přeci nepůjdu domů. Co mi tedy zbývalo? Netroufl jsem si odporovat, zařadil jsem se k ostatním a nechal se davem odvést na druhý konec vsi na hřiště, kde měli naši soudruzi spoustu nekonečných projevů…..A pěna klesala a klesala…… Musel to být úžasný pohled – klučina ve vytahaných teplákách s plným džbánem piva…. :o) Když jsem po dvou hodinách dorazil domů – bohatší o nezapomenutelný zážitek – byl jsem vše, jen ne pochválen za to, co jsem ve džbánku donesl….. Ale když jsem vše vysvětlil, bylo mi odpuštěno……. :o)