Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seslunce již nízko
06. 09. 2019
14
11
469
Autor
atkij
slunce již nízko
dotýkáme se stíny
metr od sebe
11 názorů
Tohle tvé haiku mě inspirovalo k vložení několika básniček na téma stíny do kritik pod Střihem I.
Je to hezké dotýkat se aspoň stíny. Pokud by se to haiku ale chápalo v jungovském smyslu, moc veselé haiku by to nebylo. Tip.
Děkuju všem za zastavení.
Kočkodánku, polknula jsem ztuha, ale šlo to:)
Silene, supr paměť:)
Snake_01, vidíš, co myslíš, to je nejlepší způsob. Úhly, perspektiva, postavení slunce, postav, stoupání či klesání obyčejné louky vykresluje každým krokem jinak. Něco si i fotím, něco jen očima.
Toto je jeden z momentů.
Je vidět, že když na tom člověk pracuje, je možné (stejně jako v Japonsku) dospět k celé plejádě tematických slov (nebo spojení). Jen tedy, jestli to chápu dobře, těch lidí je několik a poslední se stínem nikoho nedotýká... jen si upřesňuji obraz...
T.
Jitko, nejdríve ta príjemnejsí cást mého komentu - tvoje dílko se mi fakt moc líbí, prímo nás vidím... ;-)
A nyní seber sílu na hryz do kyselého jab(l)ka.
Ach ta tvá slizkost
sneku, nechces být jiný
a jít do sebe?...
K mrtvici blízko
uz tri hodky má tchyni
metr od sebe