Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJáchymovské mlýnky
Autor
Gora
svatební mlýnek
obhlíží pár u řeky –
klape jim léta
39 názorů
Radovan Jiří Voříšek
22. 10. 2019Výborný, plný až hutný obsah.
kolikrát nestačím žasnout, kolik se do tak mála slov dá vložit
Jakoby porušení fyzikálních zákonů - objem přesahující povrch
Jitko, díky za názor... zatím však nechám, třeba to není o tom místě jediné, co mne napadá... zvukomalebnost v tomto případě by byla asi o dosl lepší, ale dala jsem tentokrát přednost humoru:-)
... evokuje mi prostý, vyznamově rozostřený onomatopoický třetí verš
klapy, klapy, klap
Hezká tradice. Díky za zprostředkování inspiračního zdroje.
teisane,
v souvislosti s tou pověstí jsi tam, kde kuká kukačka. Zkus to taky.
KK, díky, je to fajn tradice a hezké místo, vždy tam při pobytu chodím, jen ne v zimě... ale raději jsem změnila kategorii. Nápad se mi nechce opustit, zřejmě to není čistokrevné haiku ...
Karpatský knihomoľ
11. 10. 2019Konečne som sa dostal aj k odkazu, zaujímavý a objasňujúci.
Všetko tu klape.
Silene,
"zda může být tak dlouhý neokamžik zachycen"
nemůže...(zkus to taky)
blacksabbath
11. 10. 2019doklapalo k tipu..:-)....*/**
Jani, děkuji, ano, je to zajímavé a hlavně moc poetické - naslouchání cinkotu desítek mlýnků...
Pěkné haiku a ráda jsem si přečetla i pověsti o mlýncích. Díky a TIP :-)))
Díky, díky, díky... taky mne to docela /vlastně moc/ bavilo psát... tam klapot mi nedá... a té vody, co mezi lopatkami mlýnku proteklo:-)))
Fascinuje mě, vracím se.
Víš, nad čím dumám, Irenko? Jestli jim tam zároveň klape už léta, zda může být tak dlouhý neokamžik zachycen, to mě baví. Představuji si, jak spekulují o rekonstrukci, nutné údržbě...
Evženie Brambůrková
11. 10. 2019Je hezké, když to pěkně klape. :-)))
Karle, vím... jen jestli jsi četl, že to Údolí mlýnků skutečně je - v Jáchymově... je to místní tradice...
Zvedání činek
moří se s pěti deky
a svalstvo vzkvétá
Irčo, snad mi za inovaci nenameleš a nenakopeš do hýžďového svalu. (mrk)