Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBudíček
Autor
Thea v tramvaji
Podpatky odbíjí půlnoc.
Jdu sama ulicí.
Ty spíš a nevíš,
že vyťukávám “eS O eS”.
Spíš hluboce,
asi 45 kilometrů odtud.
Vím, že vzdálenost je nepodstatná...
ale někdy bych fakt chtěla
happy end
jako z Hollywoodu.
Aby ses probudil
a utíkal mým směrem.
Aby ses probudil
a hledal mne!
Aby ses probudil.
12 názorů
***, Theo, právě bych chtěla aby se někdo probudil, takže jsem tímto dílem plně zasažena!
Thea v tramvaji
19. 11. 2019Kočkodan - to jsi mne pobavil :))) tri sekundy jsem si říkala “cožeeeee?”
„pokojně zhasnul. Tohle byl můj happy end“
Mám určité pochybnosti o hloubce citu, když máš radost z jeho odchodu. Nicméně já osobně bych si přál také takhle skončit – pokojně zhasnout... ;-) ber to prosím tě jen jako pokus o humor a hrátky s češtinou)
Thea v tramvaji
18. 11. 2019Josephina happy end tam není :) Je až mimo báseň v epilogu, takže podle tvé úvahy jsem cajk.
Thea v tramvaji
18. 11. 2019Ano... vážím si toho :)
No vidiš, takže nakonec na Tebe čekal! :)
To já, když přijedu domů v půl jedné, nesvítí ani lampička! :))
Thea v tramvaji
18. 11. 2019Díky Zboro. Mám pocit, že tady v tomto případě je progol podobně důležitý, jako básnička samotná. Možná bych k tomu dodala ještě epilog :)
Dojela jsem domů v půl jedné. Lampička svítila. Když jsem si k němu lehla, pokojně zhasnul. Tohle byl můj happy end :)
Mně se možná víc líbil prolog: Šla jsem jak Ježíšek, v každé ruce něco :)
Bylo po dešti a tou prázdnou ulící se odrážely moje kroky, jako kdybych šla kostelem. Sama.