Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolpár
Autor
Karpatský knihomoľ
Kontrola pasce
Deti odnášajú syr
chytenej myši
15 názorů
Dnes si spíš lidi zakládají na tom, že jsou tvrdí. A nejhorší je, že i někteří básníci si zakládají na tom, že jsou tvrdí, agresivní a bozohlední. Věří, že agresivita je v poezii sexy.
Karpatský knihomoľ
28. 02. 2020Haiku z detstva, ale mojich detí, nie môjho. Pre mňa aj ako spomienka a zamyslenie, či v dospelosti tebou spomínaného súcitu neubúda.
Hodně japonských haiku je o soucitu, protože soucit si buddhismus velmi cení. Tohle je taktéž haiku o soucitu. Tip.
Karpatský knihomoľ
19. 02. 2020Jiří, tvoj návrh je asi trefnejší, ale zatiaľ ho neviem "nasúkať" v slovenčine do piatich slabík. A vďaka za reakciu aj za tip.
Pro mne kouzelné, jak je to s tím sýrem, odnášejí nebo přinášejí, čtu to tak, že děti nesou sýr uvízlé myši. Jen si myslím, že místo kontroly pasti by se hodilo Nastražená past. Pak by to vyznělo, že děti nenesou odpovědnost za past jako takovou, ale projevují svou citlivost ve chvíli, kdy to zjistí.
Karpatský knihomoľ
29. 11. 2019Luboš, našťastie myška by mala byť živá, len uväznená v pasci ale možno je to na iný paragraf, dáke nezákonné obmedzovanie na slobode.
No neviem, neviem, nehranicí to uz s trestním cinem hanobení památky zesnulých?... ;-)
Karpatský knihomoľ
23. 11. 2019atkij potešilo
Karpatský knihomoľ
23. 11. 2019Philogyny, trojort vďaka
Karpatský knihomoľ
22. 11. 2019ďakujem vám za nazretie aj za odozvu
Sýr je třeba doplnit. Třeba pak myšce v pastičce - klícce přibude ještě kamarádka. Tip.
blacksabbath
22. 11. 2019hlad je nejlepší kuchař...:-)..*/**