Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo dům dál
Autor
aleš-novák
prázdným městem prázdnou ulicí
s prázdnou hlavou nevím kudy jít
ke tvým dveřím mám teď špatnej klíč
to co bylo včera je už pryč
zbývá míň než málo
zbývá jít jen o dům dál
do cesty mi někdo poslal bar
málo světla a lidí jen pár
barmanka mi dobře rozumí
promění mý smutky na rumy
zbývá míň než málo
zbývá jít zas o dům dál
prázdný město prázdnej celej svět
prázdný slova kapsy jakbysmet
klidně budu dál všem za blázna
počítám svý kroky do prázdna
zbývá míň než málo
zbývá jít zas o dům dál
19 názorů
"Psí chlup" je náhodou super a bez obsahu mi nepřipadá... a má některé originální rýmy a hlavně toho přizdisráče, ten to okořenil :-) A cítím z toho textu emoce (i když ne zrovna kladné), je to provokující. Prostě super text.
Jo, je mi jasné, že text je jen částí písně. Znám i lidi, kterým na něm skoro nesejde, když je hudba dobrá. Možná se na to dívám příliš zaujatě... ale stejně, klíč, pryč, to mě nasírá :-) Proto asi neposlouchám rádio.
aleš-novák
12. 12. 2019podobný příklad je píseň Psí chlup ... text zdánlivě bez obsahu, ale ve spojení s muzikou funguje dobře. Testováno na lidech...
aleš-novák
12. 12. 2019uznávám, že to není to zrovna filozofický text, ale píseň je založená hlavně na kytarách, nechtěli jsme kazit provedení chatrnou výslovností angličtiny...
kritické komentáře si beru k srdci, možná časem vymyslím nějakou nápaditější verzi.
Prázdnota? No aspoň není tlačenice a dusno. Tak to bude určitě hit! :-)))*
Ale já vím, že Aleš má na víc :-) A proč by píseň nemohla mít kvalitní text, který máš chuť poslouchat, nad kterým se třeba i zamyslíš? Stereotypních odrhovaček o ničem je až příliš na to, aby se dělaly další...
Jani, je to písnička, zas tak tvrdé bych k němu nebyl. Pointa ve známém songu se vyrábí blbe.
Kdepak... od tebe čekám něco objevnějšího, alespoň pointu by to chtělo, když jinak samé klišé... Ale verš s rumem je tam skutečně nejlepší místo :-)
:)))) jj, já mouchám trhám křídla často. Zvlášť těm, co si dovolily bzučet nad mým ho.nem. :)))
aleš-novák
11. 12. 2019hmm...máš recht...zamyslím se.
přitom se mi ten refrénový slogan tak líbil...:o)
voe, míň/líp bych ti neuznal, i kdyby si měl rýmovat na tom místě, ale nemáš:
Stages keep on changing,stages rearranging love.
Máš rýmovat na "málo", drahý :)
Rum mě pochopitelně zaujal :)
aleš-novák
11. 12. 2019netWoor: dík za věcné poznámky...:o) v refrénu je rým míň/ jít ...aspoň zvukově...:o) čekal bych, že tě zaujme ředění smutku rumem...:o)
Kočkodan: ano, plno prázdnoty.
Alesi, nemuzu si pomoct, ale tentokrát mi pripadá tvoje dílko takové nejak celé prázdné... ;-)
To je hezká písnička. Znám několik jiných českých coververzí. Ta Tvoje je fajn.
Nooo, rypáku, i když bych ti odpustil tradiční rým klíč - pryč (co už taky furt vymejšlet, že jo), nechce se mi ti odpouštět první rým (jestli to vůbec rým je) a co ten refrén, v originále rýmujou :)))) Ale text se mi líbí ...