Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejen pár otázek
Autor
Arnikavevlasech
Říká se tomu volný proud vědomí
doors of perception nepletu se pane huxley?
Jenže mne se pletou slabiky a pak to má takové ušmudlané tempo
a občas se mi pod postel zakutálejí slova a já přeci nemám celý den na to válet se v prachu
slyšíte? to kvůli vám se zas domáhá na dveře rým mistr šachu
touché!
copak chcete aby vás živilo a b a b klišé?
Tak už prozraďte mému mládí jak má vypadat ta p o e z i e !!
když to takhle hezky odsadím
a zarovnám vlevo
přišla na svět báseň?
Tahle se jmenuje různorodost nemocničního pokoje a chtěl bych za ni poděkovat své matce!
Milujte andante z příliš prudkých stahů srdeční komory vás mohou bolet prsty. Kdo si myslíte že pak bude uspokojovat ty vaše milenky, he? Ach tak … žádné milenky? Láska na první pohled? Ale prosím vás pane inženýre, my tady nejsme včerejší. Copak vás neučili, že je třeba se řádně rozhlédnout! Doleva … doprava a pak ještě jednou doleva, tak jaképak na první pohled? Ne … láska pravá opravdu nepřichází zprava. Nejnovější studie z Oxfordské univerzity vyvrátily všechny tyto vaše pomateniny. Uklidněte se, musíte odpočívat. Sestři! zvyšte přísun sedativ, ještě nám těmi svými bláboly nakazí ostatní pacienty. Cit to je smrtelná infekce.
Ars moriendi. V umírání je každý sám. Ničeho se neboj drahoušku. Budu plakat tiše, nebudu tě rušit.
8 názorů
Co se samotného tvého textu týče, mně se nejvíce líbí poslední řádek. Na tom by se dala postavit nová báseň.