Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenský
02. 05. 2002
1
0
1266
Autor
Mikimys
24.10.2000
ŽENSKÝ
vysoká
buclatá
těhotná
prsatá
malinká
nohatá
svobodná
bohatá
hubená
brejlatá
silnější
vlasatá
...
Začněte muži
hony
a štvanice,
vždyť to jsou lákavé
pro váš pud samice.
Já myslím, že feminismus sice má svůj smysl, protože ženy vždy byly v níším postavení, ale podle mě by bylo lepší něco, co by vzešlo od obou pohlaví a ne jen další protiklad k tomu, co už je...
Zase musím napsat....asi máš pravdu. Jen si nejsem moc jistá, jestli feminismus je přímo protikladem k této situaci. Tenhle termín má a priori trošku negativní význam....
Problém je v tom, že ten mužský princip ovádají ženy... Ikdyž nevím, zda je to problém.
No, asi jo, myslím, že by to mělo fungovat trošku jinak. Přeci jen je hezký, když ženská ctí svůj princip a "nesere" se s prominutím někam jinam....tím ale nechci říct, že zdravá emancipace či umírněný feminismus je něco ošklivýho...
impresivní_seance_hluchoty
29. 10. 2002
mužský princip vládne světu - nepros o odpuštění...první část mi připomněla kmížku "Žena v řeči bystrá", ta druhá to hodila trochu jinam...:)))
Tu knížku neznám...a pánům se omluvit musím... co bych si bez nich počala? :-))))))