Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2020/I. - Vyhlášení výsledků
Autor
Báseň_roku
Velký dík všem autorům, kteří anonymně poslali své básně!
Vyhodnocení básní z prvního kola celoroční soutěže pod nickem Báseň roku:
Pořadí Název básně autor počet hlasů
……………………………………………………………………….................
1. Všední den Viviana Mori 8
2.-3. Pohádková Cadmium 7
2.-3. Oblačnost Thea v tramvaji 7
Obzory atkij 6
a až se rozhlédneš... Philogyny 6
Vypršená expirace Anadad Le Hinad 6
Poslední přání Schwalbe 5
odsouzen k radosti ze života kvaj 5
Když tě zítra nepotkám Delfín 4
Proto sním K3 3
Jiné přehlédni Kvasnice 3
Z polí, sadů a lesů supizmus 3
Opilecká lapezka 2
Do třetice Muamarek 1
Přestup Companero 1
Ticho před bouří R. J. Voříšek 1
Bůh nemá tvář Muspell Heim -
13 názorů
Báseň_roku
03. 04. 2020Schwalbe, jsem ráda, že jste se bavili. Díky.
Jsem si naprosto jist, že tím nic nepokazím (lidověji nepodělám), když pogratuluji osůbkám umístímvšívšem... umístímvším... umístívševším...no prostě těm, kteří se umístily na předních pozicích. A k matce BR Goře letí moje poděkování. Je s tím jistě spousta práce, určitě nestačilo pár odskočení si k PC, než se třeba na plotně dovaří bramboračka... (mrk)
Všem výhercům blahopřeji.
Já jen, byla jsem slepá. Nevím, jak jsem mohla vynechat Pohádkovou. Možná proto, že jsem na ně zrovna přestala věřit. Poslední dobou mám pocit, že dobro nevítězí, ale je spravedlivě potrestáno.
Myslím si, že vím, kdo ji napsal. Příště budu bodovat i srdcem. :)
Připojuji se ke gratulaci!Bylo to opět super, když předem neznáme autory :)
vítězům sláva, všem zúčastněným gratulace, Goře poděkování
mám radost, že jsem hlasovala pro svoje oblíbené :-)
Gratuluji vítězům i nám níže umístěným. Bramborové - čestné místo je luxusní. Děkuji, děkuji.
---
pod čarou: nevím, kdo je Cadmium a do které patří Pohádky:)
gratuluju všem - k odvaze :) pro mě poezie nemá poražených - jen zklamaných:) a ti pak píšou líp! ... nebo vůbec. Pište, čtu
Gratuluji vám - Viviano, Cadmium, Theo v tramvaji!
Všem díky za účast, komentátorům za diskuse u básní a rovněž hlasujícím... jsem ráda, že soutěž přitáhla pozornost i u nicků, kteří na Písmáku běžně nepublikují.
Autoři básní si je nyní, po soutěži, mohou "vyvěsit" na vlastní autorské stránce.
Druhé kolo celoroční soutěže bude vyhlášeno začátkem června, téma opět libovolné.