Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoční úvaha
Autor
aleš-novák
na hladině rybníka
se odráží úplněk
Ježíš možná chodil
po povrchu Měsíce
19 názorů
gabi tá istá
09. 04. 2020ahaaaaa! ale trvalo mi to :)*
Karpatský knihomoľ
09. 04. 2020paráda /*
Tato představa může být hezká i pro věřící.
možná i po povrchu Slunce! :O :)) ... a po všech hvězdách a mracích a ptácích ... Ježíš, no. :D
aleš-novák
09. 04. 2020někdy mě překvapí, že to vůbec je pochopitelné pro někoho dalšího...:o)
Také jsem ustrnula obdivem. Ty Tvoje asociace vůbec nejsou nasnadě. Někdy to chvíli trvá i jen pochopit.... Ano, je to tu všude kolem - ale vidět to!!!
aleš-novák
09. 04. 2020jo...a pohřební žebřiňák měl koně pomalejší...
aleši - no jo a tam píšou že jich měl Franta hodně.
Ale dřív to tak bylo. Třeba sanitka byl žebřiňák s rychlými koňmi a majákem.
aleš-novák
09. 04. 2020Nami: ano, tato úvaha je poctou všem Františkům, co naložili dobroty do žebřiňáku...
Velkou zásluhu má i František Dobrota, protože od té doby, co nasázel okolo rybníka topoly na hladinu nefouká a ta je klidná, jako velké zrcadlo.
No proč né! Proč by se syn nemohl projít po pozemku stvořeném jeho otcem.
Taky žasnu, odkud bere autor inspirace. Asi je někdy úplně náměsíční* :o)
Ježíšikriste, raději ať ne, už jsme si všichni zvykli, že byl Neil první...
aleš-novák
08. 04. 2020je to tady všude kolem...jen to posílám dál...
kde Ty na to chodíš? Neskutočné myslenie, náväznosti, znalosti...skláňam sa...už roky
************