Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRáno
04. 05. 2002
7
0
3686
Autor
suva
Dobré ráno!
Vyvětráno...
Rozespáno?
Nedostláno...
Načechráno,
Pohoupáno,
Předepráno,
Prošoupáno.
Kampak vráno?
Zlatá bráno
Marijáno
Namazáno
no ju.. akorát nám není vidět :) ..přimlouval bych se za viditelnou verzi duhy.. sím sím :)
No, zrovvinka kříženeček asi malilinko budu, páč jinak to nejni možný, stávat tak berzo a eště z toho mít plezírrrr :c) Tak vylučovací metodou: s papouchem asi těžko, ten chrápe ve dne f noci :c) na vavřínech, takže - s kohoutkem??? Kikirikýýý.... ale já jsem ráno jako tichošlápek, tak co mi zbejvá? Nejspíš nějaký rorejs, jsem celá rozčepýřená. Zdárek, kouzelnickej, jsme se dlouououho neviděli...
To jsou mi vjecy :o?......odkdypa sou sůvy raní ptáčata?......nejsi ty křížená s nějakým jiným ptactvem??
......ala jinak je to miloučký probuzeníčko :o)
na prochazku, na provazku
s pejskem nebo s kocickou
co nestoji o otazku
vsak prochazku celickou
jako dite, udivi te
jeji oddanost
nedospano, neustlano ?
hlavne ze je krasne rano
toho snad je dost
************** dekuji za probuzeni
Bože to jsem ale cvok, ale ono to je tak krásné jarní ráno, že z něj chci na vás kousek barevně nalít, z konve studeně pokropit, abyste se krásně probrali, miláškové moji zlatí, boubelatí. Večer ho odstraním, aby se neřeklo, že tu straší přesčas :c)
Petr_Palkowski
04. 05. 2002
Jé, to sou krásná dvířka, můžu za ně na procházku? Já vám pak povím, co mě potkalo, jo? :c) Zatím máme zasázené fazole a zametený dvorek, já jsem psala domácí úkol a udělala moc dobrou pohankovou mňamku. Rozkvetl nám ibišek a oprášila jsem všechna okna, na dveře jsem se ještě nedostala :c))
maj pravdu, nemaž to!!!! Krásně to probere i zítra, pozítří.....TIP!
...mimochodem - u vás byl krásný ráno???? To ti teda závidím....