Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHranolky od benzínky
Autor
Zajíc Březňák
Znal jsem jednoho chlapa, který se neměl rád a sám o sobě s oblibou říkával, že je čurák. Byl zakomplexovaný a nikdy neměl holku. Žádná ho totiž nechtěla.
Čím dál tím častěji se mu zdálo, že slunce zapomnělo zapřáhnout do svého kabrioletu fantazii.
V takových chvílích ta žlutá koule zůstávala pod obzorem a plakala. Vypadala jako panenka Barbie, které někdo utrhl hlavu s blonďatými vlásky.
S utrženou hlavou člověku ani barbíně nesvítá, život i tvorba jsou pak na draka.
Kolem svítily jen elektrické zářivky.
Sebevrah s nožem zapíchnutým do břicha předčítal sletu havranů, kteří vypadali jako psychiatři, dopis na rozloučenou.
Opodál stál za svým stojanem mazal a maloval to shromáždění s neobyčejnou vervou vlastní všem samoukům.
Jedna velmi krásná psychiatrická vědátorka měla na tom plátně žluté vlásky, které vypadaly jako slunce, jež se v poslední chvíli vyhouplo zpoza kopců. Trochu to připomínalo van Goghův Portrét doktora Gacheta.
Slunce plující ve své bárce azurovým mořem dne, se vždy znovu a znovu podobá chlapovi, který se dívá na porno. Dotírá svými paprsky, které jsou jako drobné ruce, tak dlouho, dokud nepohasne.
Dokonce i v hranolkách od benzínky je trochu tepla.
6 názorů
Zajíc Březňák
27. 06. 2020Děkuji všem čtenářům za čtení a komentátorům za jejich názory.
Poslední věta mi připomíná jedno moudro ze stánku kde prodávali kafe:
"Nehaňte naši kávu, i vy budete jednou slabí a studení!"
Evženie Brambůrková
26. 06. 2020Pozoruhodné a originální náhledy.