Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHolčička a zvířátko
Autor
Movsar
Pětiletou holčičku odnesl nafukovací jednorožec na širé moře, píší v digitálních novinách.
Netušili, jaké jim ta roztomilá hračka přinese drama. Tatínek foukal, až se mu točila hlava: tak rostly nohy, tělo, nakonec tlama. Pak vstoupili s holčičkou do mírných vln, posadil ji na hřbet bájného zvířátka jako svou princezničku a zamával jí. Pak vystoupal zpátky na pláž a sedl si do písku, odkud dítě střežil. Jenže pláž... to je taky rejdiště ženských, které usilují o pozornost mužů. A tak se tatínek zadíval tu jedním směrem, tu dalším, až se mu motala hlava. Bikiny, bikiny, bikiny, mysl mu bikinovatěla, a zatím se zvedal větřík a s ním hladina moře.
Vlny, to je něco pro jednorožce! Samou radostí vzepjal se na zadní a dal se do cvalu a holčička jen koukala, jak se tatínek zmenšuje, už ani nepoznala, jestli má tvář napravo - za rozkulatělou zadnicí brunetky, anebo nalevo - za rozkypělými ňadry blondýnky anebo docela vyvrácenou za plnotučnými stehýnky nějaké cizí maminky.
A tak holčička na svém jednorožci plula své dobrodružství. A mezitím v písku tatínek docela náhodou zjistil, že už ani on nevidí svou holčičku, jen jakousi siluetu na obzoru, a sladká nit erotického snění tím byla přeškubnuta až poněkud surově. A volal na holčičku jménem, a stejně tak mohl volat na gumového jednorožce, marné bylo jeh hoře, vlny unášely dvojici na širé moře.
Jenže zrovna, jak už to v pohádkách bývá, kroužila kolem loď a v ní muž s dobrým srdcem za chlupatou hrudí, kapitán Nikos Andranikos se svou posádkou. Poručil holčičku vytáhnout, nechat se takto zvěčnit pro digitální noviny a pak jí v podpalubí nabídl fíky máčené v medu. A zatímco dumlala tlustý fík máčený v medu, kapitán s chlupatou hrudí holčičku hladil po vláskách a říkal, že už je všechno v pořádku a že příště si musí na zvířátka dát pozor.
4 názory
Čte se to lehce jako "sranda", ale kdo to zažil ví, že to žádná "sranda" není.
blacksabbath
27. 08. 2020dobře ty Movsare......:-))))...................*/***
Ten dramatický příběh jsi napsal jako pohádku andrsenovského ražení:-)
bylo jeh - jehO