Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZkoušková
Autor
BělaŠmÁ
Sedmá runda byla zrádná
v těle mám malou Saharu
,,Pojďte dál, slečno Bělo“
vítá mne mile na prahu
Sukně, to je kamarádka
sukně krátká, kratinká
po stehně mi ruka šmátrá
v letech mého tatínka
Knoflíčci jsou fajn parťáci
knoflíčci vás nezradí
z každé bryndy vysvlečou mne
,,Ach, jaké fajné pozadí!“
---
,,Dnešní zkouška? Máte index?“
Pátrám po tom deníčku
,,Příště lépe. Ale budiž.
Dnes Vám píšu jedničku“
8 názorů
Děkuji všem za názor, cením si toho...
Gora - jasně, že vysvlečou..já tam měla vyvlíknou a jak jsem to měnila tak...stane se a děkuji, opravím
a vše budu dávat do kategorie Pro radost, protože to je to, proč je píšu..;-)
Thea - díky, kulhá, já vím, ale na to, že se snažím o tvorbu od 1.9.2020 to jde , ne? ;-) Ach tam prostě muší bejt..
Luzz - v pohodě, každý máme na humor jiný názor..já Ti ten tvůj brát nemíním ;-)
Nemá být vysVlečou?
Vázaný verš je náročný na rytmus, rýmy, přízvuky, což je zde slabší... k této žertovné básni by se nejspíš hodila kategorie pro radost...
Bělo víš že se dá "manipulovat" i s ženskýma? Taky jsem byla jednou nohou na pajdáku... Druhou nohou mezi umělci, tam zase převažovali chlapi. Ale studenta to naučilo vypořádat se s každou stranou. Byla jsem dobrý student :)))
Básnička je super, trošku kostrbaté místo u "Ach, jaké fajné..." ale to se všecko ještě doladí a téma zaujalo!
Děkuji, já tedy studovala jinak, ale je pravda, že jsem studium nedokončila..bo najděte na pajdáku vyučujícího mužského pohlaví! Jen jeden a výtvarka mi šla ;-)))
Mates Straba
05. 10. 2020Vtipné! Pobaví a někomu i zlepší náladu, tím jsem si jistý - vyzkoušeno.