Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň ticha
Autor
Fidzi
35 názorů
Proc vedeme vše k aspektu. Aspekt je zorny uhel. Takze vzhledem k možnostem mozku mame dve varianty: meditaci a hledisko, aspekt.
K pomste nevedeme vse, to jen tato básnička je jí lehce podbarvená. V podstatě paradoxem pomsty.
A vlastne se v ní ani nemluví o ukazani (koho čeho ) smrti, neboť samotna smrt muze byt pozvana zcela nepozorovane. Jeji dusledky ovsem maji ostatnim akterum vytrit zrak. :)
Dekuji za zamyšlení, E.E.Kindle.
E. E. Kindl
06. 01. 2021Opravdu je třeba ukázat svojí smrt ? Proč vedeme vše k jakémusi aspektu či k samotné pomstě...
Nemámpřezdívku
14. 12. 2020Skvělá!
Mária Horná
11. 12. 2020Silné! */******** :-)
Snad jen gramatický rým slinou/ zimou, ale někdy nemí vyhnutí. Parádní rytmika
Nejsem znalec, ale za mně výborný. Rytmicky to hezky sype, že by to klidně mohl být i text písničky
Poslední věta předchozí reakce je parafráze z Epikúra (vygooglil jsem si to, páč autorství něpametám, jen vím, že výrok má větší váhu než kdybych to vyplodil já), přemlouvání je zde: https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=514051&akce=readavi&avi=6644037
Bylo by zajímavé číst i proces přemlouvání. Takhle to moc nechapu.
Smrt je přítomna v mnoha jevech a situacich.
Dobře. Gora mne přemluvila. Nemusí být Smrt jako milenka - ostatně; co může dosíci Thanatheji? - a nemusím mít každý tvor tu svou, může být i smrt jako smrt a milenka/nec protilátkou.
Ale beztak se nás netýká: dokud jsme tu, není tu Ona, a až tu bude, nebudeme my.
Karpatský knihomoľ
26. 11. 2020Vyčnieva to tu, remeslom i obsahom.
Určitě si umíme představit více smrtí. Nebo během života opakovaně způsobit..
Prosím tě, posílej od svých děl avíza, pokud odpovídáš... dole zamodři nick a pod tím vpravo klikneš na tmavé okénko - odeslat.
Ráda jsem četla tvoji báseň, nej pro mne poslední dvě sloky... jednu poznámku - slovní spojení z pola bych brala jako přísl. určení a psala dohromady... zpola.
nezazmítam se v křeči - nezazmítám se v křeči