Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodziměnky
Autor
Helen Zaurak
S přezrálým listím se k zemi snáší zvlhlý
podzim
z komína vine se holubí kouř
toulavý vítr šramotí pod okny
zrezivěle v pantech dveře
zaskřípou
světnice voní skořicí s jablky
a z včelího vosku plamenem
tu hledám
tišinu
nikoliv takovou v níž mě den zanechá
dosud neposkvrněnou
v šepotu hlasů zaklíněnou...
17 názorů
Zeanddrich E.
25. 06. 2021:) hezké to je
Helen Zaurak
20. 06. 2021Děkuji, s pokorou děkuji, mám nesmírnou radost z vlídného přijetí textu, usmívám se :-)
Moc pěkný. Na malou chvíli jsem zatoužila v e světě tvý básně pobejt... Tip a.
Helen Zaurak
08. 12. 2020Moc děkuji, Michale Benedikte, velmi mě těší Tvé zastavení, děkuji :-)
Helen Zaurak
08. 12. 2020Elíno m., ještě nikdy jsem nečetla pod mým textem komentář podobný Tvému, o světě věčné poezie... nikdy bych si netroufla jen pomyslet, že takováto slova se tu objeví, s pokorou děkuji, mám radost :-)
Líbí se mi, jak používáš "velká slova", která by se jiní báli do básně zařadit. Ty si je ale užíváš, své verše krásně archaizuješ, psaní je pro tebe možná vstupenkou do nadčasového světa, do světa věčné poezie.
Helen Zaurak
06. 12. 2020Nami 99, Dagmaram, Leraku12 a všichni, kdo jste se u mého dílka zastavili a četli, s pokorou děkuji, vážím si toho, děkuji :-)
Helen Zaurak
05. 12. 2020Těší mne Tvá pochvala, milá Vesuvanko, děkuji :-)
Helen Zaurak
05. 12. 2020Děkuji za přečtení, Norsko 1, děkuji...