Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýchod slunce
Autor
Helen Zaurak
Poznámka:
K lidské existenci bezesporu patří duchovní rozměr, ať již se označuje jakkoliv, třeba ušlechtilost, ctnost, láska, víra, a ať Bůh existuje či nikoli, člověk vnímá posvátnost čehosi (Cosi) nejen v přírodě, ale i u živých bytostí. Jsem přesvědčena, jednou z podmínek dosažení štěstí je nejen vnitřní rovnováha, ale i vazby, jež vytváříme s ostatními, a s okolím - se světem, v němž žijeme. Štěstí pochází z nitra a současně také z vnějšku! Proto je dobré se společnými myšlenkami zabývat, zkoumat je, mluvit o nich, a především žít je, zapojovat je do svých životů...
13 názorů
Helen,
dobře. Budu se držet tvého pojmu DI.
Tak tedy hlavním problémem DI je to, že programátor ji může naprogramovat tak, aby se sama učila z vlastních chyb v procesu interakcí s vnějším světem, který je reálný. Pokud například s DI hraje utkání mistr světa ve hře Go a DI postupně mistra světa ve hře Go porazí, pak neví proč nejen programátor, ale ani samotný bývalý mistr světa ve hře Go - tady začíná ten ohromný problém: vytvoříme cosi, čemu rychle přestaneme rozumět a to cosi nás ovládne způsobem, který nebudeme schopni ani postřehnout.
Helen Zaurak
11. 01. 2021Díky, Elíno m., za Tvůj vstup a komentář, velmi mě těší Tvůj zájem, moc a moc děkuji :-)
P.S. Nerada užívám termín AI - Umělá inteligence, upřednostňuji DI - Digitální inteligence, ale to jen na okraj...
Helen Zaurak
11. 01. 2021Karle K3, srdečně děkuji za přečtení a zanechaná slova, velice si jich vážím, děkuji :-)
Helen,
je to moc pěkně napsané a já za tu úvahu dávám tip. Je ale škdoda, že realita je zcela jiná. O umělou inteligenci se velmi zajímám a něco málo o ní vím aspoň teoreticky.
Samozřejmě, že umělou inteligenci vyvíjejí hlavně armády velmocí, které na to mají patřičné finance. Ačkoli je vývoj tzv autonomních bojových strojů oficiálně zakázaný, nikdo nemůže věřit tomu, že by se na nich nepracovalo. Úkolem těchto bojových mašin je porazit nepřítele za minimálních vlastních ztrát.
Pokud by nějaká umělá inteligence podrobně analyzovala mužsko - ženské vztahy, dělala by to jen proto, aby pak mohla lépe manipulovat lidskou společností jako celkem. Samozřejmě, že hlavním problémem umělé inteligence je to, že bude mít nadlidské schopnosti a pravděpodobně bude iteligentnější než celé lidstvo dohromady. O tom je napsána řada scifi románů a jistě to v současné době řeší ty nejlepší mozky světa.
Kdybych měl za každou cenu něco vytknout, tak jedině to, že by možná stálo za to přímé pasáže o lásce trochu zestručnit, zdá se mi toho příliš. Ono totiž také platí, kdo o lásce příliš hovoří, ten ji svojí vinou ztratí. Ale to není výtka, jenom první dojem po přečtení. Jinak tomu není co vyytknout. Ze všeho nejvíc ve mně zanechala poznámka na závěr.
Helen Zaurak
10. 01. 2021Alegno, Blacksabbathko, Ty v buřince a se svíčkou, Andělko1, s pokorou děkuji za přečtení i zanechaná slova, moc mě těší, přemýšlím o nich... děkuji!
Hezký večer.
Každý cítí, i tajně někdo věří, že je to COSI, STVOŘITEL, BŮH, ENERGIE, VESMÍR, PŘÍRODA...
A TO NEJVĚTŠÍ UMĚNÍ V ŽIVOTĚ JE PRÁVĚ TA HARMONIE, TO VYVAŽOVÁNÍ, O KTERÉ TAK NÁDHERNĚ PÍŠEŠ. Android a Emoce.
blacksabbath
10. 01. 2021Helen...to jsi krásně napsala....dílo si ukládám.....ještě se vrátím....*/******
krásná slova o lásce, kdybychom takovu uměli dávat, nesobeckou, bezpodmínečnou
v poznámce je mnoho toho, s čím souhlasím***