Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGPS
Autor
Radovan Jiří Voříšek
Řeka je nemilosrdná tím, že teče
Odnáší Boha do bahna delty
A nám dosud nedošlo, že odnášen je člověk
od všech začátků, které proměňují
Od uhlíků v ohni pastýřů
základů domu
Adame!
Kde jsi?
Až to bude možné, otoč se do protisměru
24 názorů
Radovan Jiří Voříšek
30. 01. 2021míjí se, odpolouvá od možností se sebou něco udělat
A před bodem zlomu GPS nevarovala? Ale jinak hezké. Prosté, možná trochu příliš jednoznačné... je trochu nerozumím verši " od všech začátků, které proměňují".
A před bodem zlomu GPS nevarovala? Ale jinak hezké. Prosté, možná trochu příliš jednoznačné... je trochu nerozumím verši " od všech začátků, které proměňují".
A před bodem zlomu GPS nevarovala? Ale jinak hezké. Prosté, možná trochu příliš jednoznačné... je trochu nerozumím verši " od všech začátků, které proměňují".
Radovan Jiří Voříšek
25. 01. 2021ahoj, díky za komentář, akorát přemýšlím, jestli se ti to líbí nebo ne
pokouším se ty tečky dešifrovat i přes morseovku - I E, ale ještě to nemám
Zeanddrich E.
25. 01. 2021.. .
Morticia Adams
23. 01. 2021Pěkná snaha, líbí se mi. I zmiňovaná miniatura prvního a posledního verše by byla velice povedená.
Radovan Jiří Voříšek
20. 01. 2021nepsal, že by se to mělo udít tady
A proč by se to mělo udít tady? Mistr Sun obecně. Jeho rady jsou universální.
Radovan Jiří Voříšek
20. 01. 2021a jak se to tak uděje?
Mistr Sun pravil: budeš - li čekat dostatečně dlouho u řeky, mrtvoly nepřátel připlavou samy.
Radovan Jiří Voříšek
19. 01. 2021elína m. - však to tam taky mám, že řeka Boha nikam neodnáší, že ve skutečnosti je odnášen člověk ...
Díky za komentář.
kouzelná_květinka
19. 01. 2021A co Eva, ta má jaký směr?! :-)
Řeka Boha nikam neodnáší, to Bůh určuje směr řeky. Adam vždy plní úkoly od Boha, kterým příliš nerozumí. Přesto by měl soustředit veškeré své úsilí na to, aby se rozhodl správně i s tím minimem informací, které o svých úkolech má.
to je dobrej nápad s tou Evou
a cením si, žes rozpoznala, o jakého Adama jde
Až to bude možné, zahni! :) - to by mu Eva dala :)
Ale ten proud je vážně nemilosrdný. Pro všechny.
Radovan Jiří Voříšek
18. 01. 2021snažil jsem se
Radovan Jiří Voříšek
18. 01. 2021první a poslední verš by byly dobrá miniatura
Nebudu nemilosrdným kritikem, aby ti netekly nervy.
Ale vážně – líbilo se mi to. A nejvíc první a poslední verš.
Svého druhu "cestopis" - kam až lze doplout:-) - zajímavé, Radovane.