Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDárek
Autor
Savage Flame
Dárek
Chci Ti dát dárek
A nevím jak zabalit
Smích, radost, naději, štěstí a cit.
Chci Ti dát dárek
A sám sobě nadávám,
Že nevím jak ti ho předat.
Chci Ti něco darovat,
S prázdnýma rukama
A přece dát všechno, co kdy budu mít.
Snad přišel bych na to jak,
Kdybys mě nechala.
To nejtěžší je Ti ho nedat…
19 názorů
Savage Flame
04. 02. 2021To Incognit: Moc dekuji. ;) S.F.
Rozumím a je to tak dobře.
Savage Flame
19. 01. 2021To Radovan Jiří Voříšek: Technicky - Taky me to napadlo, ale musel bych pak myslim obracet vic versu a nevim, jestli by to fakt bylo lepsi... ;) Navic je to pro me takova citovka, ze na tom nechci nic menit a neni to z umanutosti. Pro me osobne je ta autenticnost specialne zde hodne dulezita. Bylo by to skoro jako chtit zmenit ten prvni nejkrasnejsi polibek a to ja nejak neumim... ;) Nicmene dekuji za uprimny a vecny nazor a radu. Moc si jich vazim a budu na to myslet u novych veci. ;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To Dagmaram: Dekuji, jsem rad, ze se libilo a diky i za tip ;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To R.L.: Dekuji za precteni a tip.;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To vesuvanka: Dekuji za pochvalu i tip. ;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To elína m.: Taky to bylo napsano, kdyz jeste zila. Ale je pravda, ze mi zemrelo hodne blizkych a hned nekolik lasek a psal jsem jim i kdyz uz si to nemohli dotycni precist vicekrat. Zpravidla ale spise prozu... Neco z toho se tu casem jeste objevi... ;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To Alegna: Pro me je specialne ten radek mementem toho, ze odkladani neni vzdy to nej reseni. Je faktem, ze nikdy neslysela, ani necetla tuhle basnicku. Co pro me znamena, se ale dozvedela a to je myslim to hlavni... ;) S.F.
Savage Flame
19. 01. 2021To Kočkodan: S tim se neda, nez souhlasit. Dekuji ;) S.F.
Pochvalu co do obsahu už ti dali kolegové výše, nevím, co bych vymyslel.
Tak jen k technice - možná jestli neupravit některé verše, aby měly spád, lépe se četly a hodily se ke zbytku. Myslím rytmicky upravit, neboť mi to pžijde z tohot pohledu nesourodé, kolísající
napadl mě rytmicky jiný začátek:
Chci Ti dárek darovat
nevím jak zabalit
Smích, radost, štěstí cit. ...
Savage,
zatím jsem s mrtvými v básních moc nepočítala, ale polepším se.
Balení roli hraje, ale hlavní je to obdarování nezabalit.
To elina m.: Poznala, jen rozloucit uz jsme se nestihli. Ale je vlastne uz stale se mnou... Dekuji za tip. ;) S.F.
Ten dárek můžeš zabalit do slov, ale třeba i do mlčení. Když budeš upřímný a opravdový, ona to pozná. Tip.