Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seněco se děje
Autor
aleš-novák
internet dosahuje zrychlení 5G
řídící jednotky aut mají v sobě
omezovač rychlosti do 250 km/h
hodinky se mi poslední dobou předcházejí
možná i Země se točí rychleji
dnes vyšlo už třetí Slunce
22 názorů
Evženie Brambůrková
09. 02. 2021Slunce se vyhouplo do růžova,
ale mi se dívali na to,
co už bylo před několika minutami.
Jsem ráda, že jsem viděla takovou krásu.
Opožděně, ale přece.
Faster, harder, scooter.
Musíme sa vrátiť k tomu, čo už vieme. (Billy Corgan)
Kočkodane... mně to, zdá se, taky trochu ulítlo... Really sorry. Ovšem, mírně cynicky a zcela popravdě: za tu slovní hříčku to mi jen tak ulit(l)o mi to snad i stálo... No, radši už lezu do ulity...
Na litost pozde, lituju Stop Mej ulitlej den a.
Annnie,
to mi jen tak ulit(l)o... ovsem naha pravda je, že ja nevidim sneka cely rok.
Johana,
v Blesku nic nepsali, tak jsou sneci urcite furt monoudni. I pro davani za krk jim jedna koncetina bohate staci. (spolecny strednikovy smajlik)
aleš-novák
08. 02. 2021Jo, to mohlo fungovat...:o)
Rozeběhne se všeci proti rotaci země a trochu ji přibrzdíme
Škopková vysvětluje hlasatelce v kravíně: ........ já bych chtěla říct, že u nás jde přestavba tak rychle, že my už dnes se máme líp než zítra... pozítří... včera- no, včera jsi to přece říkal, předsedo?!
aleš-novák
08. 02. 2021Incognit: pro srovnání - výcvik pilotů:
"...Při instruktáži nám totiž vysmátí piloti řekli, že nás čeká přetížení až 4,5 G. Něco jako by na vás hodili čtyři lidi vážící stejně jako vy a ještě půlku dalšího přidali. A pod takovou tíhou už by mohl omdlít kdekdo..."Zdroj: https://www.idnes.cz/xman/adrenalin/let-stihackou.A130910_163548_xman-adrenalin_mku
Už chápu, proč internet, nebo alespoň někteří lidé, při 5G omdlívají, zatemňuje se jim vidění a dokonce ztrácejí vědomí i podvědomí. A Slunce? Dnes jen třetí?
Kočkodane- to víš, jedna noha asi běží rychleji, když se nemusí plést s tou druhou :-). Nebo že by nějaká nová mutace a šneci už mají dvě?
No a mě by zajímalo, na čem jede Kočkodan... Kde teď proboha vidí šneky???
to Aleš: Nejlepší, co jsem od tebe v poslední době četla. Dík a tip a pá a.
pamatuju zemi, kde zítra už znamenalo včera...:o)
takže pozítří znamená dnes? ale může to už být jinak, pokrok nezastavíme...
Johanakrupa
08. 02. 2021Že by přicházela opět doba, kdy už včera bylo dnes???
aleš-novák
08. 02. 2021Abakus: dokud je gravitační síla větší než síla odstředivá, můžeme být v klidu...ale jak dlouho ještě?