Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJulie
Autor
Dagmaram
28 názorů
Morticia Adams
22. 02. 2021Já jsem ráda četla.
Morticia Adams
22. 02. 2021Začátek a ..... jsem romantik,
Jakometaforo, všichni se mi to snažili naznačit a tys to prostě řekla, ten prostředek je slabej. Tak třeba dal vyniknout jiným místům. Díky za fajn upřímnost. :-)
a2a2a řídím se doporučením miluj bližního svého, pak je tedy možné... . Děkuji za čtení :-)
Výborně. Taky mám rád rozinky a tohle je navíc i dobrá žemlovka. A "sypač nechal vzkaz gumám v braillu" je moc hezký obraz. Dávám tip.
Luci, ta žemlovka s rozinkami, to je prostě srdcovka :-)
an, ony ty moje básně jsou spíš sbírka postřehů. Takže jestli jsme se v něčem protnuly... :-)
Já Lucie píšu...
14. 02. 2021Moc krásné... ty ženo romantická :)
Nejvíce se mi líbí:
To je všeříkající sloka! TIP!
Tohle se mi líbí:
Tip a pá a.
Savage Flame
13. 02. 2021Vidim to podobne, jako Kočkodan... Uvod zaver se mi libi nejvic... Dekuji. ;) S.F.
Andělko máš pravdu, žemlovka je mňamózní záležitost a děkuji za moc milý koment :-)
Moc hezké. A žemlovka může být luxusní zákusek - i bez rozinek...:-)) Základ je v jednoduchosti, V jednoduchosti je krása. Jako v Tvé poetice, I v tom braillovém písmu.
Hezké pohledy, rozinky ano, žemlovku ne :-)))
Začátek mi připadal trochu anginózní, ale to je jen interpretace nedovyvinutého čtenáře, jenž tvoří personálně málo obsazenou třetí grupu – těch, kteří nejí ani žemlovku.
Obzvlášť se mi líbí úvodní a závěrečná část.
Jo a pozor, Dášo, na ty nešťastné překlepy. Oprav si: „možná vidím zadken tolik obrázků“
blacksabbath
13. 02. 2021ta druhá polovina jako by mi z duše unikla........za dílko jako celek */*********