Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seje čas
Autor
Marcela.K.
*
to on mě učil hledat slova
často mi dával na výběr
méně je někdy víc než mnoho
- mít moc
nebývá správný směr
*
jak najít dnes ta správná slova
odešel
nic to nezmění
jak naposledy poděkovat
za Lásku
radost
souznění
tak hledám dál omamná slova
něžně je rovnám do řádků
ve vzpomínce chci poděkovat
zatoulanému oslátku...
tolikrát přála jsem si též
oslíkem být a Krále nést
*
21 názorů
Marcela.K.
06. 04. 2021Byl to především moudrý muž a přítel, který se nebál mi říci - takhle ne.
Upřímnost byla pro nás samozřejmostí.
Thea v tramvaji
05. 04. 2021Zabloudila jsem i sem a prošla si všechny odkazy. Nádhera. Jeho i tvoje slova... Pokud byl tvým učitelem, dobře tě naučil!
Marcela.K.
02. 03. 2021Poradím :-)
Marcelko, moc děkuju za odkazy, zaujalo mě to. Ráda bych si od něj přečetla víc. Poradíš mi? Díky, pá a.
Morticia Adams
26. 02. 2021Přidávám tip, i jeho básním :)
Morticia Adams
26. 02. 2021Krásné, vzpomínky nám nikdo nevezme. Určitě se dojatě usmívá.
Marcela.K.
26. 02. 2021Těší mě, že vás zajímají i odkazy.
Tak jsem vám přidala i fotku. Je z jednoho z našich častých setkání ve Zlíně. Takový šibalský úsměv ho při našich setkáních zdobil často...
a odkazy na Nebe a v náruči
https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=488222
https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=511005&from=ula
Marcelko, i já děkuji za odkazy, básně Zdeňka Svobody mě velice zaujaly.
Marcela.K.
25. 02. 2021Milá Anno,
tady máš alespoň dva odkazy...Rozhodně jeho dílo stojí za přečtení.
Byl to můj nejmilejší básník, učitel...duchovní, přítel. Patří mu i několik mých textů. Po našem posledním setkání jsem napsala "v náruči", ale tu báseň jsem neměla odvahu mu poslat, nechtěla jsem ho zranit...
https://noccshzlin8.webnode.cz/basne-zdenka-svobody/
Moje Nebe (věnováno Z. Svobodovi) vyšlo v kalendáři Blahoslav 2019
Evženie Brambůrková
25. 02. 2021Velmi působivé. A líbí se mi.
No Marcelko! Vůbec jsem ho neznala! Díky za seznámení. Nemáš odkaz na nějaký jeho texty? Nějak se mi nic nedaří vygooglit.
A k básni tip! Díky a.
V podstatě 2 ódy. A to je forma dnes téměř zapomenutá. A pěkně zvládnuté. Ta druhá je pěkná i narážkami.