Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seD1
Autor
Dagmaram
třepotá křídly
130 na tachometru -
bažant to zvedá
22 názorů
ehm, tak tohle přesně tam pan gůgl neměl
tohle spíš vypadá na Radovanův podařený výkladový slovník :-)
jestli jsi našla, že velký necky na paření prasete, které se za čas mezi zabíjačkami vždycky rozeschly tak, že z nich doslova crčelo, tak to má google správně
a používá se to jako symbol blbosti - seš hlópé jako troke (cituji nářečí babičky)
dík za odezvu
Radovane, tak jsem šla gůglit, co jsou to ty troky.
A dobrý to máš :-)
Díky za příspěvek
Evženie, to teda ano.
Navíc to moje haiku je taková potvůrka humorná. Dyť ten můj kohout měl na tachometru 130km v hodině než se vznesl. Hihi :-)
Evženie Brambůrková
02. 03. 2021To musel startovat jak tryskáč.
AnděLenka na podzim rozflákala AUTÍČKO. Náš syn jí řiká: Pozor! Žabička! A tak ona koukala na cestu až se nakonec potkala se srnkou. A ta to teda nedala...... AUTÍČKO už je po opravě a! Jako nové. A já mu řikám: Áďo!!! To nemůžeš mamce řikat něco o žabách když k vám letí srnka!!! Ale jak jsme se tomu oba nasmáli!!!!!! Toš tak.
Pěkně se zřídil
zavřený záchod v metru
postava hnědá
Kulky mu hvízdly
dost blízko čuchometru
měl štěstí teda
V lese jsi břídil
přijď raděj , brácho, bez hub
jinak nám běda
to je pěkně nepříjemný, kdysi mi do cesty vběhnul zajíček...zabrzdila jsem a on stál ouplně štronzo... jak vytesanej. Rozjedu se, a to malé pako, se rozběhlo taky...drcnula jsem do něj, ale naštěsí asi ne moc, viděla jsem ho jak utíká do pole. Ale dobře mi z toho nebylo.
Holky dal to, kdyby ne, dala bych sem Haiku o rozplaclém kurovi. Ale byla to těsnota, šmrncl břichem o kapotu :-)
dievča z lesa
01. 03. 2021bažant to zvedá ... to znamená že sa stihol zdvihnúť ... iba dúfam *
blacksabbath
01. 03. 2021jestli to nedal tak to kvůlivá mě budeš muset přepsat....:-)))).............*/*****
dievča z lesa
01. 03. 2021dal
Já to snad radši nechci vědět. Už bych zas musela psát další nekrolog a plakat... Ovšem pěkný, tip a.
Moment. Je 130 povolená rychlost???
Dagmaram...ještě, že se Ti nic nestalo
to jsem si teď vzpomněla, jak moje kamarádka kdysi dojela domů se svým VW ... znak pryč a místo něj zaraženej malej pták. Pěkné to nebylo
dnes ráno si frčím po dálnici a najednou vystartoval bažant autu přede mnou přímo před čumák. Bažant je těžký, moc mu to nelítá a to auto byla setsakramentsky rychlé. Co myslíte, dal to nebohý kohoutek?