Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTrochu statistiky
Autor
Josef František
Nebezpečný vir z netopýra obrátil svět naruby. Nemluví se téměř o ničem jiném, ani biologové se nemohou shodnout. Ti co tvrdí že je vyroben uměle jsou v mediální nemilosti, o peticích několika tisíc lékařů jež mají jiný názor než hlavní mediální proud je ticho. Za jeden jediný rok je zázračně k dostání očkovací látka od několika výrobců a i dle cen si občan může vybrat, přesto že někteří biologové tvrdí, že vývoj bezpečné vakcíny trvá mnoho let. Když před mnoha měsíci zveřejnil jednoduchou metoda léčení této virové nemoci Prof. MUDr. Jiří Beran, CSc. tak se ozval s lékařské komory křik.
4 názory
Josef František
16. 03. 2021K3 Stačí kdo má zájem, zavítat na ČSÚ je tam vše o čem píši. Dostávají informace z Ministerstva zdravotnictví. Z čísla 22 tisíc, 90% jsou lidé starší 70 let a nikdo znich nebyl absolutně zdáv. Nemocnice za běžného pacienta obdrží od pojišťovny za každý den 2800 Kč a za pacienta s Kovidem 60,000 Kč. Věřím že žádná kontrola nedokáže zjistit že pacient jež zemřel na rakovinu plic, vir korony nemě.
Ale věřím tomu, že teď budem možná dvacet let připraveni s plnou polní, ale potom stejně usneme na vavřínech, aby nás zase probudila další nákaza.
Josefe, u lidí je přirozené nevěřit ničemu. Proto chápu, že čísla jsou mírně nadsazená. To, že byly vakcíny vyrobeny zázračně rychle, lze pochopit tím, že na jejich vývoj bylo nejspíš věnováno také neobvyklé množství financí, neboť protivník je neobyčejně silný. Spalovny nezvládají nejspíš proto, že jako kulturní národ nepálíme mrtvé na hranicích, nýbrž právě v nich. Pohřbívat nestačíme zase proto, že je u nás tradice pohřbívat mrtvé s obřadem. Tak by se asi dalo pokračovat. To co ale vzniká vždycky nejrychleji, je množství konspiračních teorií. Možná se pletu, ale tak si to alespoň vysvětluje můj selský rozum.
Problém je trochu v tom, že statistiky bývají často naprosto přesným součtem nepřesných čísel.