Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seu nás
Autor
Dagmaram
na zahradě
druhý život pet láhve -
Maxi přines!
27 názorů
Ale blbnout budou oba stejně, na zahradě jak v parku.
a jako přídavek vznešená varianta s přítelem modré krve
v zámeckém parku
druhý život pet láhve
Barone přines!
Evženie Brambůrková
16. 03. 2021Petky mají spoustu využití. Ale pes s ní dělá fakt psí kusy.
I já se přiznám, že mám k většině svých verzí kladný vztah, proto jsem také použil zdrobnělinu, která zní už skoro roztomile. Díky za čtenářské sympatie. (smajlík čtoucí pohádku na dobrou noc)
Morticia Adams
15. 03. 2021Většinou jsem v tvých zmršeninách (proč tak ošklivě? Mě se líbí..) právě tu spojitost našla. Až teď mi to jaksi nesedí.
Děvčata,
já jsem byl trochu překvapen, protože pokud si moje chabá paměť vzpomíná, tak jsem nikdy programově neusiloval o zachovávání původních témat. Z rýmujících se slov jsem prostě složil úplně něco jiného. Případná obsahová podobnost (lépe řečeno souvislost) byla asi spíš jen náhoda. Moc ji nečekejte ani v budoucích zmršeninkách.
Před chvilkou jsem mimochodem musel svůj sčot nahodit hezky znova, jelikož mi k němu pod stůl vlezla nejmladší z koček a vyhodila kabel, kterým do něj proudily elektrony. Nepodsouvám zvířeti zlé úmysly, ale i tak se nejednalo o událost, jež by vybudila pocity nadšení. Ty\to vám ovšem nechybí při čtení mých komentářů, což je pochopitelně dobře. (smajlík standardního typu)
Morticia Adams
15. 03. 2021Trošku, ale to trenclový má něco do sebe. :-D
Morticie, Kočkodan chytil nějaký Haiku virus. Vidím, že už sis toho taky všimla. Znepokojený smajlík.
Morticia Adams
15. 03. 2021Kočkodane, mám ráda tvoje průpovídky, ale teď nějak nevím, jak souvísí s petkou či psem...?
Spor na zábavě
tohle problémy páchne
už pěstní pinčes
Trenky na Hradě
Miloš po pomstě prahne
počkej, ty svině!
Petky měl rád můj boxer. Ten je zrecykloval na šrot. :-))))).....*/**********
Prosecký, náhodou je to vysoce ekologické. Nejenže láhev poslouží za hračku, ale navíc ji Max dokonale slisuje, čímž se jich do žlutého kontejneru, který je přece u sokolovny vleze mnohem více :-)
o víkendu jsme dělali vertikutaci a to naše psisko nám před mašinu pořád dávalo svoji petku, ať mu hodíme. Manža myslel, že vyroste. Prázdné petky Max miluje. Stačí, když slyší, že nějakou prázdnou vyplachuju, hned staví uši a startuje pro ni. Pak s ní řádí na dlažbě a my neslyšíme vlastního slova na tož televizi :-)