Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepohádková úvaha pro pokročilé
Autor
aleš-novák
princezna na hrášku
spí nejraději
na břiše
41 názorů
Evženie Brambůrková
22. 04. 2021Hrášek puf, puf a princezna se vznáší. Krásná představa.
Zeanddrich E.
21. 04. 2021Tak takovéto věci se mi líbí -a to tak, že ..hodně:)
blacksabbath
21. 04. 2021Luboši....já ti dám jupíííííííí...hrozící smajlík s úsměvem
Black,
obávám se, že ze tvé hrachovky všichni padnem na znak. Ale klystýr to jistí.
Jé, já můžu být vlastně naprosto klidný, vždyť přece nejsem členem klubu! Jupííí!!!
No, řekněme, že si vytvořím vlastní "logickou" verzi a na břiše se hrášek vydá do pupíku. Tedy pokud není princezna kost a kůže:))
Tak, přiznávám, že našemu předsedovi Aruovi by bylo těžké odolat, protože ta jeho Hyzdilovská aura moci je skutečně oslňující... afšak ne, nemohla bych, neb mé myšlenky a srdce dlí jen u Tebe. Smajlík
blacksabbath
20. 04. 2021Hyzdilové...aby vás přešla sranda....zítra bude ....z titulu mé funkce.....k obědu hrachovka...
Dio,
já jen othellově doufám, že si s tebou donchuán Aru nedomluvil na hotelu tělovou rekonstrukci. To by silně hrozilo, obzvlášť pokud jsi holka jako lusk.
Po přečtení jsem usnul taky na břiše. Hezké, návod není třeba.
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021Neboj :D, taková nejsem...
aleš-novák
20. 04. 2021hlavně nikoho nejmenuj...:o)
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021Právě, zeptám se toho lékaře podle pokynů v prologu :D
aleš-novák
20. 04. 2021proč by tě taky pohoršovaly pohádky od Andersena...:o)
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021Mám vplánu zavolat lékaři :) Jsem si jistá, že mě to tak moc nepohoršilo :D
Lubošku, pokud v Tobě klíčí hrachové podezření, že zde byl hrách shledán nebezpečným a lehce erotickým, tak to asi vyklíčilo naprosto správně. Smajlík
A co se týká objasňujícího vysvětlení pro mé hrachuvzdorné myšlenkové obvody, tak mi ho Aru podal na velmi vysoké a kvalitní úrovni, smajlík
To princezna na cizrně
spí klidně jako mrně.
aleš-novák
20. 04. 2021pro tebe je upozornění v titulcích...:o)
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021*taková
Já Lucie píšu...
20. 04. 2021Takovou zajímavost se k mně ještě nedostala! Až teď :D
Ve mně trochu klíčí podezření, že po přečtení zařadí majitelé sexshopů (a těch nebude na Písmáku asi málo) hrášek do svého sortimentu. Nebo hoteliéři, výrobci postelí atd.
Chodem mimo by mne moc zajímalo, jakým způsobem to Aru Dioně vysvětlil. (zvědavostí se třesoucí smajlík, protik které je parkinson vlastně stav naprosté nehybnosti)
aleš-novák
20. 04. 2021jo...
kdyby ty štítky dělali Češi, tak tam bude jenom: HRÁŠEK JE NA PRD.
No, holt byla ouplně blbá :-))))...asi to nepochopila jako já.
Ó, jak je krásné žít v nevědomosti a pak ...až na Písmáku spatřit okna a dveře, z nichž se line světlo moudrosti, co náhle prosvětlí onu tmu :-))
aleš-novák
20. 04. 2021no protože ležela na zádech...akorát si pořád přidávala peřiny, ale pořád jí to tlačilo... přitom stačilo se otočit...:o)
díky Aru!!!
Křivodržka: přesně z tohoto důvodu jsem dlouho váhal, jestli to mám vůbec vyvěsit... :o)
aleš-novák
20. 04. 2021jen jsem trochu aktualizoval Andersena...
v originále Prinsessen paa Ærten (The Princess and the Pea)
Hmm, Aleši, sice jsem pohádkám odrostla, ale pořád je mám ráda...
Sakra tuším, že jsem v souvislosti s mnou nepochopeným dílem teď dala ouplně blbou odpověď...
princezna na hrášku - niečo ako kuře na paprice? dusená?
aleš-novák
20. 04. 2021Diona: možná jsi už jen trochu odrostla pohádkám...? :o)
Lekaře ani lekárníka s příbalovým motákem nemám k dispozici, přesto jsem to riskla.
Na hrášku, náhražku...hmm
Aleši, prosím, pomoc a nesměj se ,-) ....jsem nejspíš opožděná. Přemyšlovam, přemyšlovam...ale nějak mi to nedochází. Ale za to spaní na břiše dávám Tip :-)