Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDračí výprava ... díl první
Autor
blacksabbath
To vám, milí dospělci, v jedné sluji na okraji města, ona to vlastně byla opuštěná továrna, žil drak.
Aby mu tam nebylo smutno, nalákal tam dračici. Ona to vlastně nebyla dračice. Byla to saň. Dvouhlavá. To si dal. Pusy jí jely od rána do večera. Jednou nebyla spokojená s lůžkem, jindy zase se jí nelíbil výhled ze sluje, jídlo mělo buď moc kostí nebo nebylo dobře uleželé. Co vám mám povídat. Chudák drak.
A jak to tak bývá, narodila se jim dráčata. To teprve bylo křiku a rámusu. A ten nepořádek!
Okolním obyvatelům nejvíc vadil hluk. Brzo se jim také začalo zajídat uklízet po nich na skládce.
I domluvili se, že uspořádají výpravu ke sluji. Chtěli jejím obyvatelům trošku domluvit. Ale byli připraveni i na variantu, že domluva nepomůže. V takovém případě by dračí rodinu museli přepravit do Brazílie. Tam prý jim, domorodci, kteří si draků hodně váží, vyčlenili národní park.
K tomuto rozhodnutí přispěl i fakt, že dračí rodina zde neměla už žádné příbuzné. Člověku se prostě povedlo je vypudit. Protože na ně přestali věřit.
K výpravě se přidali badatelé všech profesí. Hlavně však skřítkovědci, pohádkomilové, ale i ornitologové, zkoumající ptactvo, které draci používají místo peelingu. Dokonce i bioložka Eckertová přislíbila účast. Protože se mělo zato, že domluva nebude stačit a celá výprava potáhne do Brazílie. Ovšem s podmíněnou zastávkou na Islandu, který je neodmyslitelně spjatý s přírodními bytostmi, jako jsou skřítkové, víly, elfové a trollové. Přírodní bytůstky, které všichni od dětství oblibuje. Ten Island prostě na vůdci výpravy vydupali.
V neposlední řadě tady byl ještě jeden důvod. Dráčata totiž zbožňují sauny a horké prameny.
Ve výpravě byli zastoupeni i hudebníci. Diskutovaná kapela Drak byla nakonec zamítnuta z finančních důvodů. Slovutný vůdce výpravy vlastní triangl. Ten byl schválen všemi členy jako hlavní svolávací nástroj. V návrhu padl dokonce i orchestrion, ale nevešel by se do batohu. Ostatní členové výpravy za draky vzali co jim domácnost nabídla. Poklice místo činel, hrnce a pánvičky. Poslední jmenované šlo totiž použít i jako účinnou zbraň.
Doufali však, že zbraní nebude potřeba, protože na poslední chvíli se k jejich výpravě připojil i profesor plzeňské univerzity lingvista a znalec dračího jazyka lord Sigurd Olafson zvaný Bestie.
Všichni členové se tedy jednoho krásného večera sesedli u kulatého stolu. Byl tam vůdce výpravy, kuchařka, asistentka vůdce výpravy, bioložka Eckhartová, lingvista lord Bestie, fotograf a další slovutní vědci a vědkyně.
Slavné putování za draky měli naplánováno na 1. května kdy slavíme Svátek práce. Ovšem tento den byl v dávných dobách Svátkem ohně.
41 názorů
blacksabbath
24. 10. 2021kde jsi se tady vzala????:-)))))))))))))))))))))))))).....to už je skoro historie:-)))))
blacksabbath
29. 04. 2021Děkujeme, že ses rozhodla připojit se k výpravě...:-))))))
Evženie Brambůrková
27. 04. 2021Uvidíme,
až se rozkoukáme,
zde se k vám
s naším drakem
přidáme.
blacksabbath
27. 04. 2021Jani, myslím, že výprava se na tebe ještě obrátí s žádostí o radu ... buď na příjmu:-))))
blacksabbath
27. 04. 2021Jani to už je....:-))))))).....)obsazeno je už devět dílů.....budou vypouštěny postupně...děkují....:-))))).
blacksabbath
27. 04. 2021viz prolog
blacksabbath
27. 04. 2021díky, že jsi se zastavil a přečetl....uvažuj o zapojení....:-)))))
...budu dělat jako že jsem tu ani vůbec nebyl ještě by mi bylo uloženo též něco napsat ale se mnou je to těžký když mi to nemyslí... :p
blacksabbath
27. 04. 2021Díky Milane...šupni také svou trošku do mlejna...:-)))
blacksabbath
27. 04. 2021Renato.....tak to sepiš.....:-))))))))))))))))
Lucinko....těšíme se na tvůj příspěvek..::))))
dievča.....to bude super mezinárodní.......pusť se do toho......!!!!!!
Irčo......ty prostě nezklameš:-)))))
děvčata.....udělala jste mi strašnou radost....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bezvadný nápad! Variací textu by mohlo být nekonečné množství stejně jako aktivních Písmáků, o dračí nesmrtelnost tedy postaráno... pokusím se přispět. Palec hore za podnět k psaní na pokračování...
mňam ... tu to rozvoniava cestou-necestou ... rozmýšľam až sa mi z hlavy kúdolí ... môj príspevok by bol trošku do stratena, vnútorno-neviditeľný ... cestou by som mohla kresliť do prachu mandaly, také od srdca, na povzbudenie drucha ( to je duch, ktorý rešpektuje dračí život a vôbec život akotaký)
Super nápad! Moc oceňuji, že se do toho může zapojit více autorů. Budu se těšit na každý další díl :)
P.S. Hlasuji pro Kočkodanovo zapojení (smajlík s rebelským úsměvem).
Kočkodan-
Co se intimností týče,
tak i draci mají chtíče.
Já to popíšu morálně.
Když drak saň miloval orálně.
Tak si musel hlídat plamen,
jinak by byl s bobrem ámen.
blacksabbath
27. 04. 2021Luboši.....my chtěli aby se zapojil Písmák... je to experimentální pokus....
Já jen budu vse jako tajný odpojár pozorovat. (eventuálne pouze neco glosnu)
i mě :-))) No, ivi...se mnou je to těžký... Tolkien by zaplakal. Počkáme na Aru
blacksabbath
27. 04. 2021Di. a ty koukej také něco připravit...:-))))) šup-šup-šup
blacksabbath
27. 04. 2021Dočti si prosím prolog...:-))))))))))))))))))
Souhlas s Black, zapoj se! Smajlík. Teatrální kajícností se z toho nevykecáš ,-)
Ale vzdyt já jsem Kockodan, ne rejnok na elektriku. A to uz dám spís neco do frcu nez do placu. (neplacentární smajlík)
Kočkodane....koukej dát něco do placu!!! Zapoj se!!!
...ale ale, dramatickej jak na divadle, což? Ty panický smajlíku, smajlík.
Uz jsem schlípnul ocásek a mlcím. Respektive padám na kolena a tlucu kajícne repou o zem. Vzdyt kdybych já vysvetloval neco v souvislosti s erotikou, to by bylo stejné, jako kdyby mluvil slepej o barvách. (takrka panický smajlík)
blacksabbath
27. 04. 2021Luboši....můžeš se přidat a o tomto procesu napsat.....tvé... jistě znalecké poznatky...velice rádi otiskneme v příštím díle...smajlík přes celou stránku
Lubošku, Ty jsi po té dovolené nějak rozvrkočený, smajlík. Jak konkrétně by sis takový popis dračích intimností představoval? Víš, to je pohádka a ne kategorie dračí aj. porno :-))
Ivi, formulace: „A jak to tak bývá, narodila se jim dráčata.“ mi pripadá velmi strucná a nekonkrétní. Nás smyslnejsí ctenáre by rozhodne eminentne zajímaly nejaké intimnejsí podrobnosti. Ale vlastne i sirsí verejnost se jiste ráda seznámí s tím, jak onen proces pocetí probíhá u draku. Zda existují nejaké zásadnejsí rozdíly oproti lidem (napríklad vynechání predehry, výraznejsí zivelnost).