Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKariérista
Autor
zagori
Narodil se k tomu aby se na něm leželo,
byl samozřejmě překvapen protože ten báječný a všemi opěvovaný život si zkrátka představoval jinak.
Táhlo mu na deset let a dosud se nedočkal žádného vzdělání.
Nepočítáme –li ovšem malou Mařenku která na něm pravidelně předstírala školní přípravu.
Mnoho mu to nedalo.
Potom mu bylo patnáct let a začal se těšit na sexuální zážitky.
Bohužel skončilo u toho jak pozoroval Mařenku s donedávna ještě malým prckem Šimonem, který bydlel asi 200 metrů od Gaučova bydliště.
Když mu začalo táhnout na padesát smutně si uvědomil, že ho už asi žádná velká kariéra nečeká. Mařenka už taky nebyla žádná krasavice a její manžel Šimon byl tři roky po smrti.
Malou naději mu dala sametová revoluce v roce 1989, říkal, si že když se teď tak změní poměry, že by se mohla změnit i jeho pozice.
No nakonec změnila ale trošku jinak než si při svém snění představoval.
Poté co umřela i Mařenka tak ho jeho děti šoupli na půdu.
Gauč už rezignoval.
Kariéra v prdeli.