Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem dnešním ránem...
Autor
Štírka
Jsem dnešním ránem
kdy mlha
jiskřivou bílou záclonou
obestřela zem
ale nezaklela ji
do bílého nic
jen den byl
jako babiččino naškrobené prostěradlo
a pak náhle slunce
rozprostřelo třpytivý plášť
a rozhodilo barevné konfety
stromy na kopcích tančily
vítr jim čechral taneční šaty
a po řece oblohy
plulo pár bílých mraků
nebyl včerejšek
jen dnešek
v něm vše zadarmo
nic na splátky
Takový kousek pohádky :
o tom jak být
jen nepatrnou součástí
kopců a hor...
28.10.2016
16 názorů
Zeanddrich E.
07. 09. 2021Hezké to je
Až teď děkuji všem, kteří se na chvilku zastavili, a také trošku zamysleli a nechali mi tady pár svých slov. Je to příjemný pocit se alespoň takto potkat...
Hezké jaro všem - a mějte čas si ho užít - letošní je nádherné...!
Nostalgia - zabrat tak kamínek nebo dva, aby zbylo i na ostatní ;-)
Nestrachoval bych se nicméně, jednou všichni nepatrnou součástí kopců a hor zase budeme, postará se o to tetka Hentropyje, která má v celém vesmíru vždy poslední slovo. (Jeden z tzv. termodynamických fyzikálních zákonů dokonce říká, že ať se děje co se děje, bez ohledu na to kde se to děje, kdy se to děje a komu se to děje, tetka Hentrajda na tom nikdy neprodělá! ;-)
Nostalgia_For_Infinity
31. 05. 2021"..být jen nepatrnou součástí kopců a hor..." v tom určitě něco je.
Básnička ve stylu "tady a teď" se svou reportážností tak trochu podobá haiku, ale může si dovolit i metafory. Tip.