Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePražský šmírák
Autor
Marcela.K.
Většinou chodí pěšky, občas nastoupí do tramvaje. Někdy jezdí za hranice města vlakem.
Brýle, počínající pleš, celkem dost dobrá postava, vymodelovaná chůzí z kanceláře.
Pohybuje se svižně, ale nikam v podstatě nespěchá.
Mobil v tašce, kterou mívá zavěšenou popruhem přes hruď, má vždy v pohotovosti.
Jeho těkavé oči se občas zastaví a pak si rychle vyťuká poznámku do mobilu.
Téměř neviditelný, nezajímavý pro svět, který pozoruje.
Déšť, ani mráz, ani sníh mu nevadí...Přesto miluje jaro, kdy ženy postupně odkládají svrchní části svých outfitů a tím rozšiřují dálnici jeho představ. Malé, vysoké, štíhlé, prdelaté, prsaté, kulaté, hranaté...
Nahlíží do cizích životů, zapisuje si je do poznámek. Nakonec vyjede výtahem do svého panelákového bytu, čeká na večer, až rozsvítí okna sousedů...a pak, když okna v okolí ztmavnou, usedá k počítači do kterého ukládá obrázky, kterými se snaží vybarvit svůj prázdný život.
21 názorů
to je jenom špička ledovce! dneska jsem jel domů a nejenom, že na mě lidi koukali, ale ještě si vedle mě sedla nějaká ženská, nejenom že zabrala místo vedle mě, už to bylo silný kafe, ale ještě zabrala část mojí sedačky, to úplně nesnáším, normálně peklo být mezi lidma, fuj! úplně tě chápu, lidi jsou strašně nevychovaný, osobní prostor jim nic neříká, já se snažím na nikoho nekoukat, každýmu se vyhnout, ale lidi jsou úplně všude, je to hrůza Marcelo :D
tak mužům vyklovat oči a ženy můžou nosit ty arabský hábity a nikdo nebude nikoho vábit, ani přitahovat :D
Morticia Adams
11. 06. 2021Marcel, nemáš i jeho zápisky? :-D
Marcela.K.
09. 06. 2021annnie, asi ne...ty to máš jiné - to tvé psaní. Ty odhaluješ sebe ;-)
Marcela.K.
08. 06. 2021Jani, je to jen moje představa kohosi... faktem ale je, že inspirací mi byl konkrétní člověk ;-) Dík za návštěvu.
Dělám to v podstatě taky tak. Koukám všude kolem sebe a zapisuju :) Tak to asi bude kolega...
Marcelko, při čtení jsem si živě dotyčného představila. Moc pěkně napsané, TIP
Marcela.K.
08. 06. 2021Myslíš? Že by až tak?
Kdysi jsme měli několikadenní školení o komunikaci s pacienty. Jsem ze čtyř skupin -dle lektorky - jednoznačně "vyhrála" v logice, empatii, pozorování...asi tak nějak.
Marcela.K.
08. 06. 2021Evženie...třeba ;-)
Marcela.K.
08. 06. 2021Janino, nesoudím, to mi nepřísluší. Jen si ho takhle nějak představuji a jak už jsem psala Dianě - každý si žije svůj život podle své vůle.
Marcela.K.
08. 06. 2021Movsare, ty víš proč.
Aleši, já nevím. Máme doma knížku fotgrafií Pražský chodec od Jiřího Všetečky s poezií V. Nezvala, je kouzelná ;-)
Marcela.K.
08. 06. 2021Diano :-) Ty jsi mě svým komentářem rozesmála. Proč fuj?
A proč ho lituješ? To je přece jeho volba...
Pozorovatel, neškodný. třeba sbírá materiál a napíše knihu .-)
Jak víš, že nežije ničím dalším? Jsi ho šmírovala...? :-)
Je to pěkně napsané. Ale neodsuzuju ho, říkám si, že čas se dá trávit i mnohem horším způsobem...
kde je hranice mezi pozorovatelem života a šmírákem? :o)