Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDen za dnem
Autor
Benetka
Chlastám jako dán
Opíjím se lékem
Šlukuju z plných plic
Kosmický prach
Cezený ozonovou dírou
Otupuju smysly
Nepříčetným poslechem
Vlažného densflóru
Honím si před spaním
S časopisem Murzilka
Páchám sebevraždu
Láskou k práci
A taky
Taky Tě trošku
Trošku zbytečně
Miluji
13 názorů
honem, honem, kúpim si ťa! budeš na poličke pred Viaweghom
pekne si to, pobavilo
Gabi - speciálně šlechtěný k tomu druh beta samců, v knize jistého evolučního biologa (jméno a titul jsem zapomněl, sorry) nazvaný "moulové". Podle autora té knihy ženy vyhledávají dva typy samců - alfa samce s optimálním genetickým materiálem - svalnaté, inteligentní, vysoké, blonďaté, se silným nordickým přízvukem (:-), takzvaný "frajer", a s těmi (údajně, podle písmen v té knize), chtějí spát a počít své potomstvo - ideální to materiál na milence.
Problém tohoto vzácného plemenného materiálu je ovšem v tom, že ho ani nenapadne si nechat nasadit chomout a starat se o mansardu plnou harantů. A proto žena (potvůrka jedna chytrá, všemi evolučními mastmi omaštěná), se zaměřuje ještě na druhý typ samců - a těmi jsou právě moulové, beta samci, vědomí si svých nedostatků, často brýlatí, plešatí, krpatí, kulhaví, nedomrlí, parohatí a s bříškem, kteří ovšem jsou ochotni na odčinění svých hříchů makat, makat, makat a makat od rána do večera, jen aby jejich krásná žena nepláchla s nějakým frajerem (proč by to dělala, když jí moula snese modré z nebe?!)
Takže tu se nám vyprofilovala optimální ženská evoluční strategie - tajně za milence tolik frajerů, kolik se dá sehnat, za manžela pak spolehlivého solventního moulu, který ten nevlastní alfa samčí potěr bude ochotně a rád živit do roztrhání těla hypotéčními dráby. Žena pak, krásná a kypící zdravím, usmívá se od rodinného krbu, a s líbezným úsměvem na dokonalých, smyslných rtech říká: "Jsme spolu s manželem už patnáct let, a musím zaklepat, klape nám to! Jak povídal pan farář - co Bůh spojil, člověk nerozpojí!"
Safra, to je materiál na portrét/povídku. "Dokonalá žena" - to bude trhák, možná trumfnu v prodejnosti i Viewegha! Honem, než mi zavřou v tiskárně...
kto by to uživil, kamamúra :)
Benetka - hele, nehoň si ho, Benetko z roku 1992! ;-) Každá kapka nazmar mohla být mimískem, který mohl mít sám deset dalších mimísků. Taková škoda! /s
Ano... No... Je to tak dávno že už to ani nespočítám. A nyní když se snažím udělat si pořádek v písemnostech přišla na to řada. I když věnování Sedmikrásce je ryze aktuální... ;)
Tak to už je hodně let zpátky. :-)))
Al! Ten popěvěk správně zní: Zlatovlásko! Lásko! Chce Tě bohatý král... ;)
takteda piesenka mi celkom úplne a naozaj pripomína Slobodnú Európu ... Relatívny pokoj
trošku zbytočne milujeme, pretože bez milovania je to ešte zbytočnejšie***