Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sez cyklu IV
Autor
cvrcka
.
Už se mi zase
15 názorů
Jsem plovoucí osobnost a dovedu se norit velmi soustredene. Až bezohledně. Ale zase se vynoruju. Zatím vzdycky! A je ulevny moci o svých ponorech napsat na plnou hubu. Udělat si z nich jen jednu z poloh, roli, možnosti. Vzit svoje černý hloubky jako divadelní kus. A odložit dle potřeby.
Dekuju za blízkost tu!
Smutné, moc smutné a takové až definitivní bez toho pomyslného světla na konci tunelu. Nevím, jak jinak vyjádřit pocit z něolikanásobého přečtení.
blacksabbath
29. 09. 2021parádně (vy)jádřené....*/****************
:D vindal drámo, ou kej. nou Vorýs. zas to ustejuju a zas to příde.
Díky všem. Na cykly se mi blbě reaguje. tentokrát až k dodýchání...inu, když se to potká... jsem za vaše oči moc ráda.
Luzz, úklona veliká poctěného autora.celý se to skládá samozřejmě roky a slova píšu zase několik měsíců. Že to takhle vyylezlo je díky tomu, že jsme včera v noci spontánně použila do zápisu obrat u kterýho jsem si řekla, sakra, tohle už jsem jednou psala.. a taky že jo :) jsem ráda, že tenhle prostor existuje. protože ačkoli to považuju za bezva text, tak postnout to širokému okruhu např na fb, budou mě litovat. to není záměrem takového textu!
no jo.
jen pár nesouvislých postřehů:
- první část na mě působí jako "vyleju na vás svoje bolístky". většinou jsem vůči podobným výlevům imunní a přijdou mi zbytečné, přemrštěné, ukňourané, chybí jim buď zdravá nasranost (když už, tak už) anebo zdravej nadhled (ne takovej ten křečovitej - já jsem úplně v háji, ale hele, koukejte, jak to mám všechno na háku) - ale tady se mi zdá, žes to vybalancovala. fajn.
- druhá sloka se mi líbila, ach, břečťan. tyto rostlinný záležitosti můžu. jen přemýšlím, do jakých spár uléháš - možná do rýh na kmeni stromu, kde se břečťan pne... ale to by neznělo tak hezky... no nic, mlčím.
- ten prach a dodýchání na konci jsou možná už příliš (definitivní) - ale vzhledem k celkové stavbě básně... námitku beru zpět. proč by to tam vlastně nemohlo být.
jo a ještě maličká poznámka pod několika čarami - dobrá věta: "nemít žádé děti" - mám občas dojem, že toto si v životě pomyslí každá matka - ale bojí se to vyslovit nahlas, aby... aby...
Jako Alegna...
to s dětmi už jsme někde u tebe četla, asi se to opakuje...:-)