Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAVOID
Autor
Dan TM
AVOID
Loď praská a přede,
nese sdílená slova lidí.
Vltava jí dává rytmus vln.
Poselství z dob,
kdy se tudy plavilo dříví
a ještě dříve.
Šel jsem k náplavce celé odpoledne.
Kultura hladu po souznění.
To já už bolavě vím,
že nikoho nezachráním jen tím,
že mám lidi rád.
Marie čte u stolku s lampičkou.
Na pozadí tma, jak na gotických obrazech.
„Nerodila jsem Nekojila jsem Nenastudovala jsem…“
Musím se zhluboka nadechnout.
Jejího Františka možná nikdy neuvidím,
ale vedu s ním občas pomyslně dialog
o existenci bytí v jsoucnu.
Vltava houpe neznatelně lodí.
19 názorů
ukrytá v máku - moc děkuji. Když píšu, že jsi laskavá, není to fráze :)
cassy - krásné přirovnání!
Morticia Adams - když ono jsoucno je tak (z mého pohledu, jistě) krásný a všeobsahující slovo... :)
Morticia Adams
11. 11. 2021To se mi líbí, hlavně 2.strofa. Také bych se asi obešla bez jsoucna.
Morticia Adams
11. 11. 2021To se mi líbí, hlavně 2.strofa. Také bych se asi obešla bez jsoucna.
je to jako mráz...přirovnání?...no dejme tomu...a když se vrátíš domů...ještě tě chvíli brní prsty...
F.M.R.C. - děkuji! Všechno je to opravdu autentické. Člověče, měli bychom jít možná někdy spolu na pivo...?
Tohle dílo má hlubokou myšlenku,cítím z ní atmosféru...čerpané z vlastního nitra,ne jen z povrchové iluze.Krásné.
To, co vypíchnul Majaks, bys možná mohl nějak "učesat"... možná by stačilo - o existenci bytí... /není to návod, jen názor:-)/
Ahoj, ten František je skutečný úžasný šestiletý chlapec a vážně se zabýval otázkami, jak moc je skutečné to, co "je". Upoutalo mne to tolik, že se octl v mé básni :) Zdravím!
Pěkné, moc. Styl, který je mi hodně blízký. Nejvíc mě provokuje a nutí k přemýšlení druhá sloka...
Děkuji, je to vlastně deníkový záznam.... Tím jsme si, myslím, trochu v tvorbě podobní... ne?
Každá špetka nezištný lásky je důležitá na vahách našich životů.
Moc krásnej text. Tip a.