Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAko som ozbíjala Mikuláša
Autor
Abakus
Ako som ozbíjala Mikuláša
Konečne sa obchody na chvíľu otvorili a ja som vyštartovala niečo nakúpiť s vedomím, že mi to zase o chvíľu zavrú. Hádzala som pomaly veci do vozíka a v tom som uvidela Mikuláša. Mal sane, na nich košík plný darčekov pre deti. A bola tam aj zbierka štetcov, presne taká, akú som potrebovala a presne taká, kvôli ktorej sa mi nechcelo absolvovať ten obchoďák zase od začiatku. Zalovila som v mikulášovej nádielke a vzala som si dve balenia štetcov a hodila do svojho košíka.
Až budem klopať na nebeskú bránu – pri mojich schopnostiach viem si otvoriť väčšinu historických zámkov bez nejakých veľkých asistencií, ale slušnosť je slušnosť. A o zvončeku sa v biblii nepíše. Teda až jedného pekného dňa zaklopem, budem iba dúfať, že tam nebude sedieť na vrátnici naježený sv. Mikuláš.
18 názorů
blacksabbath
15. 12. 2021jen podle věku:-))))))
blacksabbath
15. 12. 2021vytahuju z váčku a směju se pod vousy :-)))))
blacksabbath
15. 12. 2021ja tě o tip neozbíjam:-))))))
No teda! Já zírám! To já jenom utekla ze školky s Pepíčkem a na gymplu chodila za školu. Jo a jednou jsem spolupracovala při ukrývání psa, ukradeného majiteli, který ho týral... Jsem žabařka...
Ahoj Annie - ak to vezmem historicky, tak toto nebolo moje prvé previnenie. Ale prvý raz som ozbíjala Mikuláša. V 16 som zavrela šéfa dámskeho oddelenia v jednom obchodnom dome do jeho vlastného oddelnia. Ale toto je čerstvé - včerajšie.
A nie si ty dieťa??? Tož čo by si si nemohla ponúknuť???
Já vím, že to je ďábelská advokacie... Tak jsem si to teď taky pěkně zavařila... Nu, co by jeden neudělal pro kámošku :) ....
Kočkodan - nemusím chodiť až k Jánošíkovi - v base sedeli všetci moji starí rodičia plus moja mama a otec bol vysídlneý z Bratislavy v rámci akcie"B". Kam sa na toto hrabe jeden Jánošík.
Tvoje pocínání (mozná ovlivnené pradávnými Jánosíkovskými geny) nemohlo být Mikulasi ukradené.
Vtipné...
Taky ti přeju, aby Mikuláš do té doby na tvůj kousek zapomněl:-)
dievča z lesa
14. 12. 2021neboj ... oni to merajú inak ... neviem či od buka do buka, ale je možné, že od srdca do srdca***
Ahoj dievča - no vzhľadom na to ako viem kresliť, asi by som rozpálila do biela aj zvyšok svätých, ale zase na druhej strane, väčšinou sú to mučedníci a teda niečo by mali vydržať, napríklad aj obrázky odo mňa.
dievča z lesa
14. 12. 2021namaľuj(te) mu niečo tými štetcami ... možno si ho udobríš už teraz***