Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepolportrét
Autor
Báseň_roku
13 názorů
Krásně mátožná báseň má pozitivní vyústění. Alčkoli i ten optimismus na závěr je vratký, naděje je lepší než beznaděj. Tip.
Já pořád načítám, napíšu hlas tam, kde má být. Děkuju za upozornění.
Dílko je pěkné, ale některé básně mi naskočí do hlavy a už neodejdou. Pamatuju si. Tady ne. Asi tak.
Já tady aspoň zvolám: Hej, to je pěkné dílko! (a tiše dodám – ale tři hlasy se bohužel naklonovat nedaly…)
Nic se nestalo, Phil /nemám tedy tento tvůj hlas započítat?/... ještě do konce měsíce je možnost zahlasovat...
Načítala báseň přes mobil, libila se mi, na první pohled a zazmatkovala. Klasika. Jsem tomu nakonec ráda. Druhý den jsem si z ní nevybavila nic. Četla napodruhé, napotřetí, napočtvrtý... a pořád to bylo stejný. Nic. Takže jeden neplatný hlas. Omlouvám se.
Báseň_roku
22. 12. 2021Phil, napiš prosím, /nejvýš tři/ HLASy tam, kde je píší ostatní /na list Hlasování IV. kola.../, a pod jednotlivé básně se mohou dávat komentáře a běžné tipy... děkuju moc, takhle se to špatně počítá...
verše, které mají vnitřní výpovědní hodnotu, nutí k zamyšlení, pochopení autora i sebe
Ach, milá... (asi je zakázáno prozrazovat identitu)... Jsem z tvý básně náměsíčná, a není to poprvé... Tip a.