Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev zahradě
Autor
aleš-novák
další kopeček
krtek slaví Vánoce
tradičním dárkem
16 názorů
Naprosto souhlasím se snakem_01.
Já mám na zahradě krtky rád. Měl jsem velký problém s drátovci, všechny brambory provrtaný skrz na skrz, je to neřešitelný, nic proti nim není. Problém se vyřešil sám, jak jsem vypozoroval, díky krtkům, kteří je požírají.
Evženie Brambůrková
24. 12. 2021Ten náš tam pořádá setkání celé rodiny. Veselé Vánoce, krtci.
já myslím, že by to mohlo být senrjú, jedná se o lidskou reflexi a je to navíc dokonale vtipné :o)
... aleši, ty máš podobné vidění...
já včera myslela, že padnu ... Krtince na hřbitově ... několik i u prababičky...kdo to kdy viděl?. ... až se chce černohumorně říct, že se z toho obracela...
Jemnější verze:
To je nadílka!
prababičku pod zemí
navštívil krtek
A přitom mu bylo už mnohokrát dáno zřetelně najevo, že je jeho dárek danajského typu... ale on jako kdyby to neviděl...
aleš-novák
23. 12. 2021sup: stačí kouknout z okna...
jedna z tých o niečo menej depresívnych Andersenových rozprávok. Palculienka nejaký čas žije u krtka v diere pod zemou.
aleš-novák
23. 12. 2021Aru: už vím, googlil jsem. Česky "o Malence"...
aleši, Palculienka ;)
To jsem si taky myslel...ale nespí. Dokonce se kopečky v mrazu přibližují víc k domu, asi za teplem...
palculienka je školka?