Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLubočce
Autor
Asterix
Líbí se mi
jak držíš kytaru
Ljubočka
dojímá mě i tvůj zpěv
jak zápasí tvé ruce se strunami
jak koťátko s klubíčkem
Líbí se mi
tvoje vlasy
Ljbočka
jež hřeben lásky česal v kadeře
jak dopadají konečky na luby
když milý klepe na dveře
Líbíš se mi
Ljubočka
skoro jako nikdo jiný
kolik něhy v tobě ustlané
tolik mužů po tobě žízní
jen jeden místo dostane
12 názorů
Vida, hned je to o dost lepší... ještě - když někomu odpovídáš, dole v okénku s nicky zamodři to jméno k odpovědi a hned vedle je - odeslat, aby se dozvěděl o tvém komentáři, dík.
Opravil jsem. Mimochodem, když se nám v komentech seslo tolik lidu. jak se vám líbí? https://www.youtube.com/watch?v=RB2v111LuZE
Odněkud jsi to asi kopíroval, kde je takové tmavé pozadí... jedině asi přepsat na čistý "papír", vložit nad tuhle verzi a tuto vymazat?
Jinak měnit češtinu zgruntu podle rytmu je zvláštní...
Se strunami je gramaticky správne, ale tak se mi zda ze tim basen ztraci rytmicnost.
Báseň je pěkná, ale to modré pozadí hodně ruší při čtení...škoda, ubírá to na prožitku z básně....
Díky, Theo...
k básni - na modrém pozadí se nečte nejlépe, připomíná mi něčím ruskou klasiku, také slovo struny jak píše Radovan, zní ne česky...určitě bych opravila...
za náladu "lidové básně" tip...
Thea v tramvaji
19. 01. 2022Goro luby jsou vlastně boky kytary. Holkám na ně mohou dopadat vlasy, pokud je mají delší. A někteří pánové ještě oceňují, když má kytaristka třeba tilko s hlubokým výstřihem. Pak na ty luby dopadá i něco jiného, než vlasy :)))
Thea v tramvaji
19. 01. 2022Já myslím, že to jsou konce vlasů, co dopadá na luby.
Radovan Jiří Voříšek
18. 01. 2022asi strunami - ne struny
nerozumím - jak dopadají konci na luby