Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDo ledu
Autor
Indianska
křupavý
pod nohama
obalená jako řízek
troje ponožky
srdce teplý
a stejně to nestačí
netěš se
nevěř
nebreč
stejně po tobě
každej hodí
jen sněhovou kouli
neublíží
ale studí dost
bílý řasy
koukají
odkud letí
další
9 názorů
Pěkné :-)
Ty to máš snad vždy bolavý. Ale když se od toho oprostím, musím říct, že to je pro mne TOP báseň ve volném verši. Z mého pohledu dokonalé vyvážení obsahu a formy. Nejvíc se mi líbí dynamika textu, četl jsem to několikrát. Moc pěkně se to čte. Plyne to jak studánka. vyvře napovrch, pak zrychlí v úzkém řečišti, pak zpomalí jakoby u překážky (jen sněhovou kouli) uvažoval jsem jestli tam to jen není zbytečné, jetli to ten text jen nebrzdí, ale není, možná čekáš kytku (jsem cinik). pak se to zas rozteče, neztrácí se to v žádných slepých ramenech a ústí do moc pěkné pointy.
Za mne poezie, o něčem to je, má to jasnou linku, originálně uchopené, bez velkých klišé, bez zbytečných nesrozumitelností, je to sevřené, nerozbíhá se do stran.
Skvělá báseň!
Sněhovou kouli po tobě nehodím a na dílko bobek také ne. Naopak – pochválím(a mrknu; s řasami ne bílými)
Všichni po tobě sněhovou koulí nehodí. Sněhová královna tě pozve do svých saní tažených bílými soby - a to bude let!
Musíš se naučit milovat i zimu. Tip.
Líbí se mi to. Je v tom lehkost.