Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvouverší k 2.únoru 2022
Autor
annnie
Dvouverší k 2.únoru 2022 Matylda, čtvrtek 3.2.2022 ráno
Jak pěkně se v tom dnešním dni vyjímá,
že už dva dny je to rok, co jsme dva
39 názorů
Ano, doufám, že brzy toto milované číslo budu moci také zveršovat...co víc jest, nežli v páru se ženou dýchat vzduch stejný, co víc jest, nežli sdílet se ženou milovanou stejný smích...
Jo, dějí...ten můj trvá už 42 let - taky hezký dvojkový číslo ;-)
Marcelko, díky. To by byl asi zázrak - ale i zázraky se někdy dějí...
Měj krásnej víkend, Pá a.
Marcela.K.
05. 02. 2022Tak ať vám to vydrží déle jak dva roky ;-)
Atkij: ano, koukám na to z druhé strany - byli jsme každý jeden někde neznámo kde sám, a najednou dva :)
Díky za návštěvu! Měj krásnej víkend, pá a.
cassy - jaké je to po dvaceti letech můžu psát třeba já:
Má láska bdí ve dne,
a já zase v noci.
Vyhořel, bledne...
Genius Loci!
No vidíš...a já se domnívala, že je to myšleno naopak...většinou se říká, že dva jsou jeden. Zde mi evokovalo, že ti "jako jeden" jsou zase dva. Ale je mooooc dobře, že dva ve smyslu SPOLU:)) Hezké...
Wojto: výsostně osobní a nikoli pro přátele, nýbrž pro jednoho jedinýho. Maličkej dáreček z lásky...
Díky za návštěvu! Nice to meet you a.
Aru, to jsou roztomilé otázky. A já doufám, že Osud bude roztomilý a odpoví ti "Ne"... :)
Evženie, to rozhodně ano! Teď bys to měla oslavit, ale nejdřív si na tu oslavu pořídit něco nového na sebe :) S-měj se vesele , pá a.
Cassy... Dvacet let??? Nepočítala jsem ani s rokem... A netroufám si ani pomyslet, byť je to krásná představa... Mám už holt svý zkušenosti. A tak si sčítám dnešky a zítřky neexistujou :)
Díky. Měj se krásně, pá a.
to je otázka na život, zda-li za dva roky budete čtyři a za tři šest... ja vím je to nesmysl a mému humoru stejně nikdo nerozumí :D
Abakus, v některých věcech je nejlepší počítat do dvou... a v některých tak do tří, do čtyř :)
Díky, měj se! Pá a.
Dievča, toť trefné. Ano. Jsem řeka a narazila jsem na horu, a teď ji obtékám a ohlazuju. A hora zpomaluje a zklidňuje můj proud...
Díky. a.
Evženie Brambůrková
03. 02. 2022Včera jsem si vsadila a vyhrála zpět to, co jsem vsadila. I to je výhra :-)))
hmmm, rok, dva,... za dva čtyři, za tři šest? :D
ale jo, když se dva najdou, tak proč ne,... a když ne, tak ne :))
Dvojka je u mňa more a kopec - more na čvachtanie a kopec na lyžovanie, alebo oheň a voda.
S deťmi som tie počty trochu prešvihla a keďže viem počítať tak maximálne do troch...
dievča z lesa
03. 02. 2022keď dvojky, tak ... rieka a hora
hora stojí pevne pri rieke ... rieka prináša a odnáša a tým obohacuje horu***
Bixley, děkuju! Byla to jen taková zamilovaná veršovánka - nečekala jsem blahopřání...
Přeju krásnej den a.
Poslední den měsíce ledna
(rok 21, tedy loni)
pookřála paní jedna,
svět ztratil tvář skety pro ni,
i holé stromy květy voní,
je tu ráj - vždyť ráda má,
koho? přece Adama… ;-)